Act of Aggression - zapowiedziano klasyczną strategię czasu rzeczywistego
Trzy frakcje i dwie kampanie.
Specjalizujące się w strategiach czasu rzeczywistego studio Eugen Systems zapowiedziało, że pracuje nad kolejnym przedstawicielem tego gatunku - Act of Aggression.
Deweloperzy eksperymentowali w ostatnich latach, stawiając na elementy związane z propagandą i wojną informacyjną w R.U.S.E., czy na nieco bardziej taktyczną serię Wargame. Tym razem twórcy zapowiadają powrót „do korzeni” z lat 90. i klasycznych „wartości” RTS.
Nie zabraknie więc budowania baz, zbierania i zarządzania surowcami, produkcji jednostek i rozwoju ich usprawnień oraz - oczywiście - dynamicznych bitew.
Akcję Act of Aggression umieszczono w mrocznej przyszłości 2020 roku, gdzie o wpływy walczą trzy frakcje. The Cartel stara się osiągnąć tajemniczy cel za pomocą rozwiniętej technologii, szpiegów i skradzionych prototypów. Ich ataki odpiera Chimere, czyli siły specjalne finansowane przez organizację UNO. Ta grupa bazuje na szybkich atakach, pragnąć przywrócić porządek i ład. W samym środku konfliktu jest jeszcze US Army, zdziesiątkowane przez dwie dekady walk, ale pełne doświadczonych weteranów.
Eugen Systems zapowiada dwie kampanie fabularne, a także liczne tryby w rozgrywce wieloosobowej.
Twórcy opisują swój projekt jako najbardziej ambitny od czasu Act of War z 2005 roku. Nie podano jeszcze daty premiery. Gra zmierza na PC.