Activision o wynikach Destiny i preorderach Infinite Warfare
Podsumowanie kwartału.
Activision podało wyniki za pierwszy kwartał roku fiskalnego, czyli za okres trzech miesięcy do końca marca.
Sieciowe Destiny ma już 30 milionów użytkowników, a średni czas spędzony w grze wynosi już ponad 100 godzin na gracza. Hearthstone to 50 mln zarejestrowanych kont, wspomagane premierą kolejnego rozszerzenia.
Podczas konferencji z inwestorami wypowiadał się także Eric Hirshberg, odpowiedzialny za sprawy wydawnicze. Odniósł się między innymi do krytyki trailera Call of Duty: Infinite Warfare, w prawdziwie mistrzowsko-korporacyjny sposób zamieniając liczbę negatywnych opinii w pozytywną „pasję” i oddanie fanów.
Jak przyznał menedżer, zamówienia przedpremierowe najnowszej odsłony serii już teraz są na wysokim poziomie. Dodał także, że za pomocą odświeżonego Call of Duty: Modern Warfare uda się zadowolić oba „obozy” - zwolenników i przeciwników przenoszenia akcji w przyszłość.
Tymczasem Black Ops 3 cieszy się dużo większym zainteresowaniem niż Advanced Warfare w tym samym okresie ubiegłego roku, z liczbą aktywnych użytkowników większą o 25 procent.
Głos zabrał także Mike Morhaime z Blizzarda. Ujawnił, że otwarta beta Overwatch przyciągnęła już „miliony” graczy, a firma planuje imprezy esportowe w celu zwiększenia popularności gry.
Łącznie Activision wypracowało rekordowe przychody w pierwszym kwartale, na poziomie 1,46 mld dolarów. Dystrybucja cyfrowa to już imponujące 64 procent tej wartości. Zyski wyniosły 542 mln dol.