Skip to main content

Activision o wynikach Destiny i preorderach Infinite Warfare

Podsumowanie kwartału.

Activision podało wyniki za pierwszy kwartał roku fiskalnego, czyli za okres trzech miesięcy do końca marca.

Overwatch będzie kolejnym wielkim hitem?

Sieciowe Destiny ma już 30 milionów użytkowników, a średni czas spędzony w grze wynosi już ponad 100 godzin na gracza. Hearthstone to 50 mln zarejestrowanych kont, wspomagane premierą kolejnego rozszerzenia.

Podczas konferencji z inwestorami wypowiadał się także Eric Hirshberg, odpowiedzialny za sprawy wydawnicze. Odniósł się między innymi do krytyki trailera Call of Duty: Infinite Warfare, w prawdziwie mistrzowsko-korporacyjny sposób zamieniając liczbę negatywnych opinii w pozytywną „pasję” i oddanie fanów.

Jak przyznał menedżer, zamówienia przedpremierowe najnowszej odsłony serii już teraz są na wysokim poziomie. Dodał także, że za pomocą odświeżonego Call of Duty: Modern Warfare uda się zadowolić oba „obozy” - zwolenników i przeciwników przenoszenia akcji w przyszłość.

Tymczasem Black Ops 3 cieszy się dużo większym zainteresowaniem niż Advanced Warfare w tym samym okresie ubiegłego roku, z liczbą aktywnych użytkowników większą o 25 procent.

Głos zabrał także Mike Morhaime z Blizzarda. Ujawnił, że otwarta beta Overwatch przyciągnęła już „miliony” graczy, a firma planuje imprezy esportowe w celu zwiększenia popularności gry.

Łącznie Activision wypracowało rekordowe przychody w pierwszym kwartale, na poziomie 1,46 mld dolarów. Dystrybucja cyfrowa to już imponujące 64 procent tej wartości. Zyski wyniosły 542 mln dol.

Zobacz na YouTube

Zobacz także