Skip to main content

Activision wprowadza sklep z transakcjami cyfrowymi do Call of Duty: Black Ops 2

AKTUALIZACJA #2: Od 12 kwietnia oferta dostępna także na PC i PS3.

Aktualizacja #2: Już w przyszłym miesiącu - od 12 kwietnia - z oferty będą mogli skorzystać także posiadacze Call of Duty: Black Ops 2 w wersji PC i PlayStation 3 - ogłosił wydawca. Dotychczas sklep z transakcjami cyfrowymi dostępny był jedynie dla użytkowników konsol Xbox 360.

---

Aktualizacja (13.03.2013): Zgodnie z zapowiedziami, użytkownicy konsol Xbox 360 mogą już kupować Personalization Packs. Każdy z dziewięciu zestawów zawiera jedną skórkę dla broni, trzy celowniki i wzór nieśmiertelnika. Cena: 160 Microsoft Points (ok. 7 zł) za sztukę.

---

Oryginalna wiadomość (12.03.2013): Activision dodaje system transakcji cyfrowych do najnowszej odsłony Call of Duty - Black Ops 2. Od jutra gracze będą mogli kupić „Mikro Przedmioty” w specjalnym sklepie.

Jak tłumaczy Dan Amrich, zajmujący się kontaktami ze społecznością, do sprzedaży trafią jedynie „przedmioty upiększające model postaci i małe dodatki, których domagali się gracze”. Zapewnia, że oferowane ulepszenia nie wpłyną w żaden sposób na rozgrywkę.

W sklepie znajdą się m.in. „Pakiety Personalizujące”, które uatrakcyjnią broń. Każdy zestaw zawiera unikatowy kamuflaż, trzy celowniki i tło dla nieśmiertelników gracza. Za powyższe udogodnienia zapłacimy 160 Microsoft Points (ok. 7 zł). Jednym z przykładów jest Bacon Personalisation Pack, dzięki któremu używany karabin zostanie owinięty... bekonem.

Kolejny zestaw to Extra Slots Pack. Umożliwia zapisanie 10 dodatkowych klas postaci oraz zwiększy miejsce dostępne na przechowywane filmy i screeny. Cenę ustalono na 160 Microsoft Points (ok. 7 zł).

Flags of the World Calling Card Packs zawiera zbiór flag narodowych, do wykorzystania przy tworzeniu nieśmiertelników. Paczki podzielono na regiony świata, po 80 Microsoft Points (ok. 3,50 zł) za sztukę.

W sklepie znajdziemy także niektóre mapy. Za 400 Microsoft Points (ok. 15 zł) kupimy Nuketown, dodawane do przedpremierowych zamówień oraz Nuketown Zombies z edycji specjalnych gry.

Wcześniej podobne transakcje cyfrowe wprowadził Electronic Arts. Wydawca system mikropłatności za dodatki w Dead Space 3.

„Ostatecznie wszystkie przedmioty są opcjonalne i zostały stworzone z myślą o graczach, którzy prosili o więcej opcji personalizacji” - zapewnia Dan Amrich. Zestawy dodatkowe najpierw trafią do sprzedaży na Xboksa 360, później także na pozostałe platformy.

Zobacz także