After Reset - RPG inspirowane Falloutem po raz drugi na Kickstarterze
Dużo skromniejsza kampania.
Deweloperzy z niezależnego studia Black Cloud postanowili po raz drugi spróbować sił na Kickstarterze.
W grudniu ubiegłego roku pierwsza zbiórka zakończyła się spektakularną porażką - zebrano około 47 tysięcy dolarów, choć celem było ambitne 900 tys. dol. Tym razem oczekiwania są już dużo mniejsze i niemal zrealizowane - udało się pozyskać 30 tys. z celu na poziomie 35 tys.
Wśród inspiracji twórcy wymieniają między innymi dwie pierwsze części serii Fallout, Baldur's Gate i Planescape: Torment, obiecując ciężką atmosferę, nieliniową fabułę i „hardcore'ową” mechanikę, nawiązującą do czasów D&D.
„Wszyscy byliśmy podenerwowani anulowaniem Fallout: Van Buren, Knights of the Old Republic 3 czy Neverwinter Nights 3” - czytamy na stronie Kickstartera. „Byliśmy zmęczeni rozczarowaniami i czekaniem na cudy, więc postanowiliśmy sami wypełnić lukę.”
Akcja toczy się 132 lata po Resecie - termonuklearnej apokalipsie, która zniszczyła cywilizację. Jedna trzecia planety zamieniła się w Żółte Strefy, gdzie ruiny okrywa radioaktywny pył. Kontrolę przejęły grupy anarchistów, a jedzenie i woda pitna stały się towarami luksusowymi.
After Reset powstaje na silniku graficznym Unity. Poza trybem dla pojedynczego gracza, w pełnej wersji znajdziemy rozgrywki w kooperacji i rozbudowany edytor poziomów. Akcję obserwujemy zza pleców bohatera lub z oddali, w rzucie izometrycznym.
Premierę demonstracyjnego „prologu” zaplanowano na jesień tego roku, na PC, Maca i Linux. Pełna wersja zadebiutuje najwcześniej w 2015 roku.