Afterfall: InSanity sprzedało się w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy w dwa lata
Nicolas Games notuje zyski.
Nicolas Games opublikowało nowy raport kwartalny, z którego wynika między innymi, że w dwa lata od premiery, na całym świecie sprzedano ponad 300 tys. egzemplarzy Afterfall: InSanity.
Tytuł debiutował w listopadzie 2011 roku. Zainteresowanie polską grą akcji udało się utrzymać „głównie dzięki aktywności promocyjnej oraz tak zwanym Bundlom” - czytamy w komunikacie. Dane dotyczą wersji PC.
„Planowana sprzedaż na trzech platformach to milion kopii” - napisano w raporcie, co oznacza, że gra może ukazać się także na Xboksie 360 (dzięki, Gry-OnLine).
W czwartym kwartale 2013 roku trwały dalsze prace nad pierwszym i drugim odcinkiem kolejnej części serii - Afterfall: Reconquest. „Produkt rozwija się zgodnie z założeniami, pomimo wystąpienia w końcu roku dwutygodniowego poślizgu” - zapewniają twórcy. Pierwszy materiał wideo zobaczymy w najbliższych tygodniach.
Epizodyczne Reconquest, znane wcześniej jako Afterfall: Pearl of the Wasteland, rozgrywa się w 63 lata po III wojnie światowej. Tytuł ukaże się w wersji cyfrowej i w pudełkach: „planowane wyłączenie wersji pudełkowej Afterfall: Reconquest spotkało się ze zdecydowanym sprzeciwem partnera dystrybucyjnego, widzącego ogromny potencjał w epizodycznej grze na rynku detalicznym w Europie.”
Nicolas Games dodaje, że dostało się także do programu ID@Xbox na Xbox One, dla „niezależnych deweloperów, którzy będą tworzyć gry na nową platformę Microsoftu.”
Łącznie polska firma radzi sobie znacznie lepiej: w 2013 roku zanotowano 895 tys. zł zysku, w porównaniu z niemal 4,5 mln strat w roku ubiegłym.