Aktualizacja Armored Core 6 powinna zmniejszyć poziom trudności
Bronie są mocniejsze.
Armored Core 6 doczekało się pierwszej większej popremierowej aktualizacji, która - jak się wydaje - powinna nieco ułatwić rozgrywkę. Zwiększono bowiem moc popularnych elementów arsenału.
Patch oznaczony numerem 1.02 powinien być już dostępny na PC, PlayStation 4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series X/S. „Łatka koncentruje się na poprawkach balansu, które wprowadzą większą różnorodność konfiguracji we wczesnej i środkowej fazie gry, a także na poprawkach błędów” - czytamy w opisie.
Zanim przejdziemy do broni, warto zauważyć, że deweloperzy „dostosowali określone ataki” wykonywane przez trójkę przeciwników - AAP07: Balteus, IA-13: Sea Spider oraz IB-01: CEL240. Ci uważani są niekiedy za najtrudniejszych bossów w grze, lecz nie jest obecnie jasne, czy „dostosowanie” oznacza wzmocnienie, czy też osłabienie tych ataków. Stawiamy na to drugie.
Przechodząc do broni, tutaj jest już jasne, że mowa o wzmocnieniach. Rośnie siła ataku, miejsce w magazunku i/lub szybkostrzelność, a spada czas potrzebny na przeładowanie. Mowa o MA-J-200 Ransetsu-RF, LR-036 Curtis, RF-024 Turner, RF-025 Scudder, MA-J-201 R Ransetsu-AR, MG-014 Ludlow, DF-MG-02 Chang-Chen oraz MA-E-210 Etsujin.
Gracze spodziewali się zapewne, że będzie odwrotnie, zwłaszcza w przypadku granatników Songbirds czy strzelby SG-027 Zimmerman, które wydają się obecnie być nieco zbyt potężne, zwłaszcza w przypadku zabrania na misję więcej niż jednej sztuki. Nic się jednak nie zmieniło w ich statystykach, choć twórcy na najbliższą przyszłość zapowiadają osobne balansowanie w trybie PvP.
Poza tym zajęto się łataniem pomniejszych błędów, takich jak lepsza kontrola kamery przy oglądaniu potyczek czy przechodzenie gry do trybu offline i wyłączanie zapisów, jeśli wybudzamy konsolę Xbox z uśpienia. Pełna lista na oficjalnej stronie.