Aktualizacja Destiny zmniejsza poziom trudności niektórych misji
Plus poprawki w Vault of Glass.
Najnowsza aktualizacja sieciowej strzelanki Destiny zmniejszyła poziom trudności niektórych misji.
Patch oznaczony jako 1.0.1.4 sprawia, że gracze będą mieli mniej kłopotów w scenariuszach Shrine of Oryx, Sword of Crota i Exclusion Zone na wyższych poziomach trudności, gdzie usunięto najtrudniejszych przeciwników.
Deweloperzy z Bungie „załatali” także problem z raidem Vault of Glass. Wielu graczy narzekało, że po ukończeniu misji widzi tylko czarny ekran, co wiąże się także z brakiem nagród. Biorąc pod uwagę czas i wysiłki potrzebne do przejścia tego wyzwania, pretensje graczy były raczej uzasadnione.
Upuszczenie reliktu na końcu raidu nie spowoduje już śmierci całej drużyny, co powinno wyeliminować problemy z czarnym ekranem. Jeśli jednak postać gracza była martwa podczas kończenia scenariusza, nie zostanie ożywiona. Ta usterka zostanie rozwiązana w przyszłej aktualizacji.
Dzisiaj rozpoczyna się także wydarzenie The Queen's Emissary. W Wieży pojawią się nowi bohaterowie niezależni, oferujący wyzwania i misje nagradzane legendarnym i rzadkim ekwipunkiem.