Aktualizacja Diablo 3: nowa wersja Kostki Horadrimów i inne zmiany
Dzielenie i łączenie przedmiotów.
Blizzard opisał zmiany, jakie zamierza testować wkrótce w kolejnej aktualizacji do Diablo 3, oznaczonej numerem 2.3.0. W planach jest sporo innowacji, w tym odświeżona wersja Kostki Horadrimów z Diablo 2.
Nową lokację będą mroźne Ruiny Seszeronu, gdzie postacie graczy „zagłębią tajemnice cywilizacji potężnych barbarzyńców”. To tutaj znajdziemy właśnie Kostkę Kanaiego.
Ten przedmiot umożliwi między innymi rozkładanie przedmiotów legendarnych na części - ich moce legendarne staną się dostępne do użytku jako umiejętności pasywne. Ponadto, kostkę można wykorzystać do przekształcania jednego rodzaju materiałów rzemieślniczych w inny.
Zmian doczeka się także system rzemiosła. Zmniejszy się liczba schematów, a właściwości wykonanych elementów będą dostosowywać się do poziomu postaci.
W trybie przygodowym twórcy chcą zachęcić do wykonywania zadań we wszystkich aktach. Zniknie Kraina Prób, a pojawią się lepsze nagrody. Interfejs zostanie rozbudowany o elementy umożliwiające śledzenie postępów w rozgrywkach sezonowych.
W planach dla aktualizacji 2.3.0 są także cztery nowe poziomy trudności z odpowiednim łupem i nagrodami, aż do Udręki X. Tradycyjnie, nie zabraknie także kolejnych przedmiotów legendarnych i elementów zestawów do znalezienia.
Na koniec są jeszcze drobne zmiany w systemie walki, aby postępy lepiej odzwierciedlały wysiłek włożony w zgładzenie przeciwników. Jak czytamy na oficjalnej stronie: „potwory, których zabicie wymaga większego wkładu czasu bądź wysiłku, zapewniają teraz więcej doświadczenia, a te, które są szczególnie łatwe do zabicia - mniej”.
Nie podano konkretnej daty, ale zmiany mają wkróce trafić na publiczne serwery testowe.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: