Aktualizacja For Honor osłabia postać Rozjemczyni
Jest też sporo innych zmian.
Ubisoft opublikował kolejną dużą aktualizację dla sieciowego For Honor, odpowiadając na wiele zastrzeżeń poruszanych przez społeczność graczy.
Patch 1.05 trafił już na PC i wkrótce pojawi się na konsolach. Celem jest głównie balans wielu elementów rozgrywki, w tym osłabienie klasy Rozjemczyni, uważanej przez wielu graczy za zbyt potężną - na tyle, że usunięto ją nawet z niedawnego turnieju.
Atak strefowy nie daje już przewagi przy blokującym przeciwniku. Zwiększono także odstęp czasu pomiędzy kolejnymi atakami za pomocą innych umiejętności. Nie zmodyfikowano jednak „spamowania” lekkimi ciosami, czym twórcy mają zająć się w przyszłości.
Są i inne zmiany: w trybie Eliminacji znajdźki pojawiają się na mapie dopiero 20 sekund po rozpoczęciu starcia, co powinno wyeliminować wczesne rozbieganie się graczy w celu podniesienia power-upów.
Zmodyfikowano statystyki sprzętu. Wartości ataku i obrony nie są już brane pod uwagę w Trybie zemsty, jedynie dedykowane bonusy - Revenge Attack oraz Revenge Defense. Te zostały dodatkowe zmniejszone.
Graczom zapewne spodoba się także możliwość wykonywania codziennych rozkazów i kontraktów w walce z przeciwnikami lub sztuczną inteligencją - do wyboru. Dodano też rozkazy dzienne nie ograniczane trybem rozgrywki. To powinno pomóc w pozyskiwaniu wirtualnej waluty bez konieczności prowadzenia nudnych walk z postaciami prowadzonymi przez komputer.
Po ostatnich kontrowersjach i planach bojkotu społeczność zareagowała pozytywnie na wprowadzane zmiany, chwalona jest także szersza komunikacja ze strony deweloperów. Ubisoft publikuje teraz cotygodniową aktualizację, wyjaśniającą plany na przyszłość (ostatni materiał powyżej).
Nadal nie brakuje jednak problemów, związanych głównie z niestabilnym działaniem połączeń P2P. Pozostają też kłopoty z tworzeniem rozgrywek. Wydawca zapewnia, że kontynuuje łatanie.