Skip to main content

Aktualizacja Lords of the Fallen odmienia wszystkich bossów. Będzie trudniej

Usprawniono też walkę.

Lords of the Fallen było najwyraźniej zbyt łatwe, dlatego twórcy postanowili wzmocnić najpotężniejszych przeciwników w nowej aktualizacji. Jest też jednak prezent dla graczy w postaci sprawniejszego system blokowania kamery na oponentach.

Spełniliśmy popularną prośbę i zaprojektowaliśmy kompletną odmianę wszystkich bossów w grze” - piszą twórcy w komunikacie. „Było dla nas jasne (zarówno na podstawie waszych opinii, jak i naszych wewnętrznych ustaleń), że wielu z nich po prostu nie stanowiło wystarczającego wyzwania, więc przebalansowaliśmy niektóre zachowania, punkty życia i zadawane obrażenia, aby zapewniali odpowiedni poziom trudności w danym momencie podróży”.

Przechodząc do konkretów, niemal wszyscy bossowie - z wyjątkiem tych najważniejszych dla fabuły - otrzymali dodatkowe punkty życia oraz wzmocnienie zadawanych obrażeń. Od teraz każdy z nich będzie sprawniej reagować na działania bohatera, co przełoży się zapewne na rzadsze utykanie w teksturach. Gracze otrzymali za to lepszy system lockowania, dzięki któremu postać skupi się na przeciwniku najbliżej środka ekranu. Powinno to pomóc w uniknięciu przypadkowych zgonów, choć w opcjach znajdziemy możliwość powrotu do starego systemu.

Nie zabrakło także poprawek wydajności gry. Usprawnienia dotknęły przede wszystkim krainy Umbral, w której spadki klatek występowały zdecydowanie częściej. Twórcy wciąż zalecają jednak, by nie przebywać zbyt długo w tej niezbyt wesołej wersji świata.

Deweloperzy zajęli się również przebalansowaniem starć PvP, naprawą jednego z zakończeń gry i drobnymi poprawkami w oprawie graficznej. Zapewnili także, że nieustannie pracują nad nowościami zaplanowanymi na ten rok. Wśrod darmowej zawartości wymieniono m.in. nowe przedmioty, wątki fabularne i zmiany w trybie Nowej Gry Plus. W planach są również tematyczne eventy i kolejne aktualizacje.

Zobacz także