Aktualizacja Lords of the Fallen odmienia wszystkich bossów. Będzie trudniej
Usprawniono też walkę.
Lords of the Fallen było najwyraźniej zbyt łatwe, dlatego twórcy postanowili wzmocnić najpotężniejszych przeciwników w nowej aktualizacji. Jest też jednak prezent dla graczy w postaci sprawniejszego system blokowania kamery na oponentach.
„Spełniliśmy popularną prośbę i zaprojektowaliśmy kompletną odmianę wszystkich bossów w grze” - piszą twórcy w komunikacie. „Było dla nas jasne (zarówno na podstawie waszych opinii, jak i naszych wewnętrznych ustaleń), że wielu z nich po prostu nie stanowiło wystarczającego wyzwania, więc przebalansowaliśmy niektóre zachowania, punkty życia i zadawane obrażenia, aby zapewniali odpowiedni poziom trudności w danym momencie podróży”.
Przechodząc do konkretów, niemal wszyscy bossowie - z wyjątkiem tych najważniejszych dla fabuły - otrzymali dodatkowe punkty życia oraz wzmocnienie zadawanych obrażeń. Od teraz każdy z nich będzie sprawniej reagować na działania bohatera, co przełoży się zapewne na rzadsze utykanie w teksturach. Gracze otrzymali za to lepszy system lockowania, dzięki któremu postać skupi się na przeciwniku najbliżej środka ekranu. Powinno to pomóc w uniknięciu przypadkowych zgonów, choć w opcjach znajdziemy możliwość powrotu do starego systemu.
Nie zabrakło także poprawek wydajności gry. Usprawnienia dotknęły przede wszystkim krainy Umbral, w której spadki klatek występowały zdecydowanie częściej. Twórcy wciąż zalecają jednak, by nie przebywać zbyt długo w tej niezbyt wesołej wersji świata.
Deweloperzy zajęli się również przebalansowaniem starć PvP, naprawą jednego z zakończeń gry i drobnymi poprawkami w oprawie graficznej. Zapewnili także, że nieustannie pracują nad nowościami zaplanowanymi na ten rok. Wśrod darmowej zawartości wymieniono m.in. nowe przedmioty, wątki fabularne i zmiany w trybie Nowej Gry Plus. W planach są również tematyczne eventy i kolejne aktualizacje.