Skip to main content

Alan Wake 2 - Pośpiewamy: studio, Door, musical

Initiation 4. Alan uwięziony w musicalu.

Po zakończeniu części rozdziału Nawiedzenie, przejmiesz kontrolę nad Sagą w historii Miejscowa. Możesz w dowolnym momencie przełączyć się na postać Alana korzystając z wiadra w pokoju dozorcy. Rozpoczniesz wtedy czwartą część rozdziału Initiation: Pośpiewamy w Alan Wake 2.

Ponownie budzisz się w pokoju z telewizorem. Zaczekaj na zakończenie programu i wejdź z nim w interakcję. Dotrzyj do kolejnego telewizora - kolejne ścieżki będą odblokowywać się wraz z muzyką. Podejdź do mównicy i zabierz z niej lampę. Przejdź do przeciwległego końca sali i użyj drabiny.

Na końcu zaświeć lampę i podążaj dalej. Zaraz poniżej schodów ujrzysz światło przy ścianie - to twoja latarka, podnieś ją, wraz z pistoletem.

UWAGA: jeśli nie podniosłeś latarki nie będziesz miał możliwości powrotu i możesz utknąć w jednym z pomieszczeni - wtedy wczytaj ostatni zapis gry.

W następnym pomieszczeniu podążaj za świecącymi, wiszącymi znakami (1). Zaprowadzą cię do latarni (2), z której pobierzesz światło do lampy - użyj go przy taksówce, a pojawią się telewizory. Wejdź z nimi w interakcję.

Przeniesiesz się do innego miejsca w studiu. Podejdź na najbliższą drabinę i zbierz z biurka z maszyną do pisania pistolet flarowy. Broń ta powoduje eksplozje, dlatego świetnie sprawdzi się na grupy przeciwników. Broń jest ci potrzebna, bowiem za chwilę wyskoczą na ciebie kultyści.

Twoim celem nie jest jednak walka, a znalezienie kolejnego telewizora w pobliżu biurka na końcu drogi (podążaj za strzałkami na ziemi). Pozwoli ci przenieść się do kolejnego obszaru. W tej scenie zlokalizuj tablicę (3) i zmień motyw sceny na Koniec pieśni. Potem ponownie skorzystaj z pobliskiego telewizora.

Musical zakończy się, a ty będziesz mógł swobodnie udać się do wyjścia. Gdy tylko przekroczysz podwójne drzwi, część rozdziału dobiegnie końca.

Następnie: Alan Wake 2 - Pokój 665: Oceanview Hotel, Mroczna obecność

Spis treści: Alan Wake 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Alan Wake 2 - Zgrzyt: biuro szeryfa, zasilanie, więzienie, generatory

Zobacz także