Alan Wake 2 - Pokój 665: Oceanview Hotel, Mroczna obecność
Initiation 5. Odpraw rytuał w Oceanview Hotel.
Po ukończeniu musicalu w części Pośpiewamy w Alan Wake 2 opuścisz studio i rozpoczniesz rozdział Pokój 665. Rozpoczniesz od odebrania telefonu.
Na tej stronie:
Podążaj za neonami Mirror Peak
Następnie otwórz mapę i zlokalizuj Oceanview Hotel (1). Gdy przejdziesz przez budynek, drugie drzwi wyprowadzą cię z powrotem na ulicę. Teraz popatrz w prawo - podążaj za zielonym neonem (2) do Alejki aż znajdziesz się pod neonem, chwilę po spotkaniu z Casey'em. Wejdź przez drzwi do baru, potem drabiną (po lewej) w dół.
Przy latarni użyj lampy by zmienić scenerię i przejdź w lewo kucając, pod rusztowaniami i kolejną drabiną w górę. Na kolejnym daszku wypal latarką mrok blokujący wejście i omiń atakujące cienie wchodząc przez drzwi. Potem przejdź pod kartonami aż do pokoju wytchnień. Wejdź wyżej używając kolejnej drabiny.
Przejdź przez drzwi, a znajdziesz się w punkcie bez drogi. Użyj latarki, wróć przez drzwi i ponownie użyj latarki. Przed tobą pojawią się jasne drzwi (bez krwi). Przejdź nimi, a na dole ujrzysz teraz schody. Możesz teraz wejść do Oceanview Hotel, ale nie znasz kodu...
Kod do zamka, strzelba
U dołu schodów, przed graffiti z jeleniem użyj lampy, by odblokować drogę do baru Mirror Peak (3). Przed barem ponownie użyj światła, by móc wejść do jego wnętrza i zgaś je, by pojawiła się strzelba (4). Kod do drzwi hotelu to cena napoju z tablicy nad barkiem.
Zaświeć światło i wróć do Oceanview Hotel, po czym wpisz kod do elektronicznego zamka: 2550. Znajdź tytułowy pokój 665 i uruchom projektor. Następnie wyjdź i skorzystaj z windy - by ją odblokować musisz wyjść na balkon pokoju i obejrzeć scenę z echa. Trafisz teraz do recepcji.
Znajdź miejsce rytuału przed występem
Wejdź do pomieszczenia recepcji i zabierz mapę (5) oraz obejrzyj scenę echa patrząc stąd w stronę holu. Wyjdź na hol i otwórz tablicę, kolejno ustaw motyw sceny "Rytuał przed występem" (6).
Podążaj korytarzem, a odblokujesz po chwili nową scenę "Ostatnia scena" (7) przy pokoju 108. Aktywuj tablicę i motyw dla tej sceny, gdy będziesz stał przy zakrwawionym dywanie.
Dowiedz się, co się stało w sali balowej
Zabierz klucz do pokoju 104, który pokaże się po zmianie sceny i odszukaj pokój 104 (8). W łazience znajdują się drugie drzwi, które prowadzą na wyższe piętro. W nowym korytarzu idź do sali balowej lub jeśli nie zabrałeś mapy, szukaj pokoju pomieszczenia z podwójnymi drzwiami z napisem "Ballroom".
WSKAZÓWKA: spoglądaj na mapę oraz pomagaj sobie w nawigacji podążając za oznaczeniami w korytarzach na ścianach, by szybciej trafić do konkretnych pokojów bez używania mapy.
W sali balowej otwórz tablicę i ustaw motyw Rytuał przed występem. W głównej sali z krzesłami zbadaj białą tablicę.
Odpraw rytuał przyzwania w sali balowej
Teraz znajdź zbadaj salę prób - idź do pokoju 219 (9). Wewnątrz użyj lampy, a pojawią się drzwi prowadzące do pokoju 202 - Sali prób (10). Zmień motyw sceny i przeanalizuj echo.
Odblokujesz nowy motyw "Nawiedzony", który musisz aktywować, gdy dotrzesz do Sali balowej, z której przyszedłeś. Na miejscu obejrzyj echo i zmień motyw na nowo odblokowany - "Diabeł". Pozbądź się przeciwników i ruszaj ścieżką z krwi do Holu wejściowego przy recepcji (przez pokój 225 (11), gdzie drugie drzwi w łazience prowadzą na niższe piętro). W Holu Zmień motyw na "Diabeł".
Natychmiast po zmianie sceny z na końcu korytarza pojawią się schody. Omiń wrogów zamiast z nimi walczyć i biegnij na górę. Echo przy szczycie podpowie ci, że musisz szukać pokoju o numerze 666. Zbadaj echo w środku tego pokoju. W tym miejscu gra zostaje zapisana i rozpoczyna się ucieczka przed Duchem mroku.
By zwiać przed Mroczną obecnością musisz obrać dowolny korytarz, a gdy droga zostanie zablokowana, cofnij się kilka kroków i przejdź przez poprzeczny hol i kontynuuj bieg naprzód drugim, równoległym korytarzem, aż dotrzesz do pokoju wytchnienia. Musisz wykonać bieg idealnie, by nie zostać schwytanym - używając sprintu, nie zatrzymując się i nie zachaczając o obiekty.
Z pokoju idź jedyną drogą do holu na parterze, pozbądź się cieni i zmień motyw sceny na "Kulminacja". Obejrzyj scenę echa. Udaj się do pokoju 108, który do tej pory był zablokowany. Stojąc przed blokadą z mebli (scena "Ostatnia scena) zmień motyw na "Kulminacja".
Initiation 6: Return
W końcu możesz opuścić hotel (drzwi "Exit") i udać się do Parliment Tower. Zebranie wskazówek z mieszkania Alana to krótki rozdział przejściowy.
Krąż po mieszkaniu i oglądaj kolejne nagrania na telewizorach, łącznie cztery. Po obejrzeniu ostatniego nagrania na kilku TV możesz wejść z nimi w interakcję. Po użyciu maszyny do pisania wrócisz do studia i rozpoczniesz następny rozdział.
Następnie: Alan Wake 2 - Maski: zdjęcia Alice, pudełko na buty
Spis treści: Alan Wake 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Alan Wake 2 - Pośpiewamy: studio, Door, musical