Alan Wake 2 - rymowanki: Watery
Spis 8 rymowanek do rozwiązania w Watery.
W obszarze Watery w grze Alan Wake 2 znajdziesz 8 rymowanek, czyli zagadek z wierszem, tekstem i wykorzystaniem zebranych laleczek. Poniżej podajemy lokalizację i rozwiązanie.
UWAGA: Do rozwiązania rymowanek musisz zebrać laleczki w Watery - wymagane są: Łoś, Jeleń, Potwór, Panna, Mędrzec, Niedźwiedź, Matka, Dziecko, Oszust.
Jeśli szukasz pozostałych zagadek tego typu, wejdź na stronę: Alan Wake 2 - wszystkie rymowanki. Pamiętaj, że dzięki rymowankom zdobywasz talizmany.
Rymowanki w Watery (8/8)
Rymowanka 1/8
Plac z obrazkami znajduje się na niewielkiej polance obok sprzętów muzycznych. Do rozwiązania potrzebujesz lalki-łosia, która leży na jednej ze skrzynek. Połóż ją na obrazku drzewa.
Talizman Kubek, który otrzymamy w nagrodę, odnajdziesz wracając leśną ścieżką do głównego szlaku. Przedmiot znajduje się pod nogami sporego posągu łosia.
Rymowanka 2/8
Następna rymowanka znajduje się nad skarpą na północ od pokoju wytchnienia. Tym razem potrzebujesz lalki-jelenia, która leżała obok lalki-łosia przy poprzedniej zagadce. Umieść jelenia na obrazku domku.
W nagrodę możesz odebrać Talizman Jelenia. Ten znajduje się przy ciele jelenia nieco na północ od rymowanki. Blisko znajduje się latarnia.
Rymowanka 3/8
Tę łamigłówkę odnajdziesz za leśniczówką, która znajduje się na północnym-zachodzie.
Będziesz potrzebować lalki-niedźwiedzia (znajdziesz ją na osiedlu przyczep na południu) oraz lalki-panny, która leży na komodzie w pokoju na piętrze leśniczówki. Do środka wejdziesz niszcząc kłódkę w głównych drzwiach za pomocą śrubokrętu. Następnie:
- połóż niedźwiedzia na obrazku serca.
- połóż pannę na obrazku drzewa.
Teraz podążaj za ciemnymi śladami do łóżka w leśniczówce, na którym leży Talizman FBC.
Rymowanka 4/8
Tym razem udaj się na pomost w parku rozrywki Coffee World. Rymowanka znajduje się obok łódki z dużym łosiem.
Tym razem potrzebujesz aż trzech lalek. Łosia i jelenia powinieneś już mieć. Jeżeli nie masz lalki-oszusta, to udaj się do latarni morskiej na południu. Figurka znajduje się na schodach prowadzących do wnętrza budowli. Następnie:
- połóż łosia na obrazku morskich fal.
- połóż jelenia na obrazku łodzi.
- połóż oszusta na obrazku biżuterii.
Po rozwiązaniu poczekaj chwilę. Obok ciebie przepłynie łódka, na której znajduje się Talizman Drippy.
Rymowanka 5/8
Po kolejną rymowankę udaj się na samo południe, a konkretnie na pomost obok łódki rybackiej na końcu osiedla przyczep.
Potrzebujesz figurek niedźwiedzia oraz mędrca. Obie figurki znajdziesz w pobliżu, w budynku gdzie mieszkańcy myją ryby. Możesz też przy okazji zebrać z zielonej ławki lalki dziecka oraz matki. Następnie:
- połóż niedźwiedzia na obrazku cukierka.
- połóż mędrca na obrazku morskich fal.
Teraz wróć do wspomnianego wcześniej budynku, aby odebrać nagrodę. Kieruj się porozrzucanymi rybami, które doprowadzą cię do Talizmanu żetonu Coffee World. Uważaj na pobliskich wrogów.
Rymowanka 6/8
Do tej rymowanki dostaniesz się dopiero, gdy będziesz miał nożycę do prętów. Przetnij kłódkę na furtce prowadzącej do budynku i wejdź do środka. Łamigłówka znajduje się obok zapasów siana.
Do jej rozwiązania potrzebujemy figurki jelenia oraz mędrca. Następnie:
- połóż jelenia na obrazku serca.
- połóż mędrca na obrazku oka.
Talizman Deerfest będący nagrodą pojawi się po drugiej stronie budynku. Przejdź przez korytarz uważając na czekającego wroga.
Rymowanka 7/8
Następna łamigłówka znajduje się obok latarni morskiej, na zachód od osiedla przyczep.
Do rymowanki potrzebne są figurki oszusta oraz mędrca. Wykorzystaj je w następujący sposób:
- połóż mędrca na obrazku oka.
- połóż oszusta na obrazku morskich fal.
Nagrodą jest Talizman Latarni Morskiej. Aby go zebrać, zejdź ścieżką w dół do asfaltowej drogi. Kieruj się w stronę miasteczka, ale przed mostem skręć w prawo i przejdź pod kłodą na nabrzeże. Drogę wskazują ciemne ślady.
Rymowanka 8/8
Aby dostać się do ostatniej rymowanki w Watery, musisz włamać się do domku wypoczynkowego w miasteczku. Wykorzystaj śrubokręt, aby zniszczyć kłódkę.
Do rymowanki potrzebne są figurki panny i oszusta. Ułóż je następująco:
- połóż pannę na obrazku domu.
- połóż oszusta na obrazku biżuterii.
Żeby zgarnąć kolejny Talizman Kubek jako nagrodę, opuść domek i sprawdź skrzynkę pocztową przed drzwiami.
Spis treści: Alan Wake 2 - Poradnik, Solucja
Zobacz: Alan Wake 2 - znajdźki i sekrety - kompletny spis