Skip to main content

Anthem - javelin Sztorm: jak grać

Wszystkie informacje o klasie Sztorm w jednym miejscu.

Na tej stronie poradnika omawiamy klasę Sztorm (Storm). Jest to jeden z czterech javelinów, z których można skorzystać, grając w Anthem. Pozostałe ezgopancerze to:

Natomiast na stronie Anthem - wybór javelina, klasa postaci zamieściliśmy porównanie wszystkich pancerzy, a także pomagamy dobrać javelin do twojego stylu gry. Warto również odwiedzić inną stronę poradnika, gdzie tłumaczymy, jak odblokować i zmienić Javelina w Anthem.

Javelin klasy Sztorm

Klasą Sztorm powinni zainteresować się osoby, które wolą trzymać się z tyłu, by atakować przeciwników z dystansu i wspomagać sojuszników.

  • Klasa, którą można porównać do maga, gdyż korzysta z ataków dystansowych zadających obrażenia obszarowe
  • Unika wrogich ataków poprzez teleportowanie się na małym obszarze
  • Ze wszystkich dostępnych klas najdłużej unosi się w powietrzu, dlatego warto to wykorzystać na polu walki. Zwisając w powietrzu, Sztorm może łatwiej atakować przeciwników i unikać obrażeń
  • Jego ataki bazują na żywiołach i pochodnych (ogień, mróz, piorun), które nie dosyć, że zadają duże obrażenia, to działają obszarowo, a do tego potrafią unieruchomić lub podpalić wrogów
  • Zdolności tej klasy oparte są na trzech pieczęciach: uderzeniowej, skupiającej i wsparcia,
  • Dzięki pieczęci uderzeniowej Sztorm pokrywa dany obszar piorunem, lodem lub ogniem
  • Pieczęć skupiająca zawiera ataki od ognia, lodu, piorunów i elektryczności, które trafiając w cel, nierzadko powodują dodatkowe efekty
  • Pieczęć wsparcia tworzy: tarczę, od której odbijają się wrogie pociski, lub pole, dzięki któremu sprzymierzeńcom szybciej odnawiają się zdolności
  • Sztorm jest lekko opancerzony, przez co powinien być ciągle w ruchu i atakować z dystansu, unikając walki na bliski kontakt
  • Zdolność specjalna - Burza żywiołów - to kolejny atak obszarowy, który jest najpotężniejszy ze wszystkich dostępnych w tej klesie. Następują po sobie kolejno trzy uderzenia o potężnej mocy: od mrozu, od elektryczności i od ognia

Zobacz także