Skip to main content

Anthem pozwoli wyłączyć cyfry informujące o zadawanych obrażeniach

Plus: postaci gracza zostaną udźwiękowione.

W pokazanym na E3 fragmencie rozgrywki z Anthem uwagę zwróciły między innymi pojawiające się nad przeciwnikami cyfry informujące o zadawanych obrażeniach, co niektórym nie przypadło do gustu. Okazuje się, że produkcja pozwoli wyłączyć ten element.

Odpowiadając na „najpopularniejsze” pytanie fanów, reżyser projektu - Mark Darrah - opublikował na Twitterze zrzut ekranu z ustawień gry. Obrazek przedstawia opcję umożliwiającą dezaktywację unoszących się nad głowami wrogów liczb.

To jednak nie wszystko, ponieważ osoby chcące wiedzieć, ile dokładnie obrażeń zadały oponentom, będą mogły zmienić sposób prezentowania danych. Zmodyfikują wielkość oraz przezroczystość wyświetlanych cyfr.

U części graczy gameplay wzbudził też wątpliwości dotyczące dubbingu. Główny producent strzelanki - Michael Gamble - na Twitterze potwierdził jednak, że postacie użytkowników (zwane freelancerami) zostaną w pełni udźwiękowione. Gra wyróżni się więc na tle Destiny 2, w którym podopieczni nie otrzymali kwestii mówionych.

Anthem zadebiutuje 22 lutego 2019 roku na PC, PS4 i Xbox One. Produkcja stawia na rozgrywkę sieciową, ale nie zabraknie możliwości zabawy w pojedynkę, a przed premierą autorzy udostępnią demo.

Zobacz także