Skip to main content

Anthem - szczegóły na temat podróżowania i walki

BioWare o wolności w grze.

Brenon Holmes, dyrektor kreatywny w BioWare odpowiedział na pytania fanów dotyczące nadchodzącego Anthem i zdradził nowe informacje na temat będącego w produkcji tytułu.

Jak informuje Holmes, jednym z głównych celów zespołu deweloperskiego jest zaoferowanie graczowi poczucia wolności. Produkcja umożliwi przejście, przelecenie lub przepłynięcie danego fragmentu lokacji.

Niektóre sposoby podróżowania będą powiązane z konkretnymi zdolnościami drzewka rozwoju postaci. Od zdobytych umiejętności zależne będzie to, jak długo postać będzie mogła latać i jakie możliwości będzie mieć w powietrzu.

Wolność nie oznacza jednak braku granic. „Jest limit, jeśli chodzi o latanie w pionie, testujemy różne rozwiązania dotyczące maksymalnej wysokości” - napisał Holmes.

Pracownik BioWare wypowiedział się też na temat walki. Holmes znów podkreślił aspekt wolności, która jest celem projektantów. Gracz będzie mógł między innymi wybrać konkretny kombinezon bojowy, z których każdy będzie miał charakterystyczne cechy. Dodatkowo w grze zobaczymy różnorodne klasy, co pozwoli dostosować styl gry do swoich upodobań.

Zobacz na YouTube

Kolejną informacją jest fakt, że Bioware nie planuje segmentów w grze, w których postaci będą poruszać się bez pancerza. Holmes tłumaczy to faktem, że świat Anthem jest zbyt niebezpieczny dla osoby poruszającej się bez odpowiedniego uzbrojenia. Nawet najmniejsze stworzenia stanowią tam zagrożenie.

Anthem to strzelanka science-fiction, która kładzie nacisk na współpracę w drużynie. Gra była jedną z większych niespodzianek E3 w 2017 roku. Do tej pory pojawił się tylko jeden fragment rozgrywki, a ostatnio wybrzmiała wiadomość o przesunięciu premiery na 2019 rok.

Zobacz także