Anthem umożliwi posiadanie kilku postaci na jednym koncie
Nowe informacje.
Producent wykonawczy Anthem - Mark Darrah - odpowiadając za pośrednictwem Twittera na pytania zadawane przez fanów ujawnił kilka nowych szczegółów na temat projektu.
Okazuje się, że na jednym koncie gra pozwoli stworzyć kilku freelancerów, czyli głównych bohaterów. Deweloper nie sprecyzował jednak, ile dokładnie postaci będziemy mogli mieć na danym profilu.
Podstawowym narzędziem podopiecznych są egzopancerze o nazwie Javelin. Kolejne rodzaje odblokujemy poprzez wykonywanie misji powiązanych z danym typem zbroi (dzięki, GameSpot).
W trakcie rozgrywki znajdziemy ekwipunek przeznaczony przede wszystkim dla aktualnie używanego kostiumu, choć czasem natrafimy także na przedmioty dla innych zdobytych maszyn. Moc gromadzonego sprzętu będzie zależała od poziomu doświadczenia freelancera.
Pojawi się funkcja przełączania pomiędzy różnymi zestawami wyposażenia Javelina, aczkolwiek nie podczas starć. Zabraknie jednak walk powietrznych między różnymi postaciami korzystającymi z egzopancerzy.
Twórcy nie zamierzają zaimplementować - przynajmniej na razie - przyjacielskiego ognia. Deweloperzy nie mają również w planach opcji pozwalającej na rozgrywkę między posiadaczami różnych platform sprzętowych.
Mimo że Anthem umożliwi zabawę w pojedynkę, poszczególne misje zaprojektowano z myślą o czterech użytkownikach. Poza tym nawet grając samotnie, wejdziemy w interakcje z innymi osobami - przykładowo obcy uleczą naszą postać. Do tego opcja zresetowania zdolności i tryb graficzny dla daltonistów.
Na razie twórcy podobno nie przygotowali planów związanych z popremierowymi DLC. Darrah nie wyklucza jednak, że w przyszłości do produkcji mogą trafić Javeliny dedykowane walkom w zwarciu.
Anthem zadebiutuje 22 lutego 2019 roku na PC, PS4 i Xbox One.