Anulowanie produkcji Fez 2 zaskoczyło producentkę ze studia Polytron
Bourdua: „Mamy jeszcze inne rzeczy w zanadrzu”.
Producentka ze studia Polytron, Marie-Christine Bourdua, była zaskoczona anulowaniem gry Fez 2 przez głównego projektanta, Phila Fisha - informuje Joystiq.
Gdy deweloper oświadczył, że przestaje pracować nad tytułem i pragnie odejść z branży gier wideo, Bordua była poza Montrealem - w tym mieście znajduje się siedziba Polytron.
- To było dziwne, szczególnie sposób, w jaki się o tym dowiedziałem. Ale szanuję Phila, ufam mu, uważam, że postąpił zgodnie ze swoimi przekonaniami i miał swoje powody - powiedziała producentka.
Marie-Christine Bourdua podkreśliła, że fani Feza przysyłają na adres studia Polytron wiadomości „pełne miłości”. Dodała, że pogodziła się już z faktem anulowania kontynuacji tytułu i skupia się na przyszłości.
Studio skupi się na przeniesieniu pierwszej części gry na systemu Linux i komputery Mac. Ponadto, producentka dodała: „Mamy jeszcze inne rzeczy w zanadrzu”. Zaznaczyła również, że trwają rozmowy z Sony, a wkrótce mamy doczekać się „oficjalnych ogłoszeń”. Możemy domyślać się, że chodzi o wersję produkcji Fez na PS3 i Vitę.
Fez to gra platformowa, której cechą charakterystyczną była umiejętność obracania światem gry, by rozwiązywać zagadki i pokonywać przeszkody. Pierwotnie ukazała się w 2012 roku na Xboksie 360.