Skip to main content

Apex Legends kolejny raz pokonało Fortnite. Dłuższy dzienny czas oglądania na Twitchu

Prawie 8,5 miliona godzin.

Niedługo po premierze Apex Legends, gra stała się trzy razy popularniejsza od Fortnite na Twitchu. Produkcja Respawn Etertainment kolejny raz wyprzedziła tytuł Epic Games, tym razem pod względem czasu spędzonego na oglądaniu rozgrywek przez użytkowników platformy.

Według serwisu Gamoloco, analizującego dane pochodzące z Twitcha, 12 lutego widzowie obejrzeli łącznie 8,4 miliona godzin rozgrywek z Apex Legends, dzięki wydarzeniu Twitch Rivals.

Dotychczasowy dzienny rekord Fortnite to 7,2 miliona godzin - ustalony 12 lipca 2018 roku, w momencie startu piątego sezonu rozgrywek.

Dane Gamoloco sięgają końca 2014 roku

Mimo dobrego wyniku, Apex Legends wciąż znajduje się poza podium, oddając trzy pierwsze miejsca najpopularniejszej grze e-sportowej, czyli Counter Strike: Global Offensive. Już w 2015 roku wydarzeniu ESL One Cologne dziennie przyglądano się przez 8,6 i 8,4 miliona godzin - odpowiednio 22 i 23 sierpnia.

Warto zwrócić uwagę, że nawet nie biorąc pod uwagę Twitch Rivals, Apex Legends wciąż zajmuje dwa miejsca w pierwszej piętnastce najdłużej oglądanych gier na Twitchu - i to bez zorganizowanego wydarzenia. Mowa o szóstym i siódmym dniu po premierze (odpowiednio 13. i 15. lokata).

Zobacz na YouTube

Zobacz: Apex Legends - poradnik i najlepsze porady

Apex Legends zadebiutowało 4 lutego na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: Gamoloco

Zobacz także