Skip to main content

Armored Core 6 - boss: Allmind

Prawdziwie ostatni boss gry.

Allmind to jeden z trzech możliwych bossów, jakich możemy spotkać na końcu Armored Core 6. Z tym przeciwnikiem możemy zmierzyć się dopiero na końcu trzeciego przejścia gry (Nowa Gra ++), a także po wykonaniu kilku dodatkowych misji dostępnych wyłącznie w tym trybie rozgrywki.

Podczas trzeciego przejścia gry w trybie New Game++ zaczną pojawiać się nowe misje, a w późniejszym etapie gry także bezpośrednie zlecenia od Allmind, które musimy wykonać. Musimy także stoczyć dodatkowe starcia na Arenie, które pojawiają się w Nowej Grze+, ponieważ boss uczy się na podstawie zebranych w tych walkach danych.


Na tej stronie:


Allmind - ataki i jak ich unikać

Walka z Allmind nie różni się zbytnio od starć z innymi pilotami mechów, choć czeka nas zdecydowanie trudniejsze starcie z o wiele bardziej wytrzymałym przeciwnikiem. Oto najgroźniejsze ataki Allmind oraz sposoby ich unikania:

  • Laser plazmowy - potężna wiązka fioletowego lasera wywołująca dodatkową eksplozję plazmy, której najłatwiej uniknąć wzbijając się pionowo w górę.
  • Eksplozja pulsowa - znany także z naszego mecha mechanizm obronny w postaci wybuchu pulsowego, który poważnie uszkadza nasze tarcze oraz zadaje obrażenia rozłożone w czasie. Atak poprzedza krótkie ładowanie, więc gdy zobaczysz zbierającą się zieloną energię, czym prędzej oddal się od bossa.
  • Niebieski laser - szybka wiązka niebieskiego lasera to bardzo często stosowany przez Allmind atak, ale tez najłatwiejszy do uniknięcia. Pozostawaj w ruchu i wykonuj uniki na lewo lub prawo.

Allmind - jak pokonać

O ile sam przeciwnik nie jest przesadnie trudny i da się go pokonać, zwłaszcza jeśli udało nam się dotrzeć tak daleko i niemal trzy razy ukończyć Armored Core 6. Niestety, walka ma jedno zasadnicze utrudnienie - Allmind towarzyszą cztery dodatkowe mechy. Choć to dużo słabsze jednostki, to ich obecność znacznie utrudnia skoncentrowanie się na głównym przeciwniku.

Kiedy to tylko możliwe, staraj się koncentrować na Allmind i cały czas pozostawaj w ruchu. Unikaj sytuacji, gdy przeciwnicy otaczają naszą maszynę z każdej strony. Jeżeli czujesz się pewnie, to możesz spróbować szybko wyeliminować 2-3 maszyny, by ułatwić sobie zadanie - w tym celu polecamy ciężkie granatniki oraz potężną broń do walki wręcz.

W przypadku tego starcia zalecamy taką konstrukcję mecha oraz taki dobór broni, w jakim czujemy się najbardziej komfortowo i jaki pomógł nam ukończyć najtrudniejsze wyzwania na Arenie. Pojedynek należy potraktować jako ostateczny test naszych umiejętności, jednak przy odrobinie szczęścia lub dzięki nabytemu podczas trzech przejść gry doświadczeniu, starcie z Allmind powinno być dużo łatwiejsze, niż pojedynki z innymi bossami. Powodzenia!


Zobacz także: Armored Core 6 - boss: IB-01 CEL 240

Spis treści: Armored Core 6 - poradnik i najlepsze porady

Zobacz także