Armored Core 6 ma problem z zapisami na PC
Ale jest rada od twórców.
Studio FromSoftware przeprowadza śledztwo odnośnie problemów z zapisywaniem Armored Core 6 podczas rozgrywki na komputerach. Deweloperzy radzom dla pewności, by gracze nie wyłączali urządzeń przed wyjściem z gry.
Jak bowiem informuje brytyjski Eurogamer po przetłumaczeniu oficjalnego komunikatu od twórców, problem dotyka graczy, którzy usypiają komputer z Armored Core 6 działającym w tle. „W wersji Armored Core 6: Fires of Rubicon na komputery osobiste występuje problem, przez który dane nie są poprawnie zapisywane w konkretnych okolicznościach” - poinformowano w mediach społecznościowych studia.
„Obecnie badamy przyczynę, ale prosimy graczy o wyłączenie gry przed uśpieniem komputera. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności” - czytamy dalej. To wszystkie konkrety, jakie podano na ten moment. Możemy jednak podejrzewać, że studio poinformuje o rozwiązaniu problemu, a do gry trafi niedługo odpowiednia łatka.
Warto jednak zauważyć, że oficjalna premiera Armored Core 6 przebiegła całkiem sprawnie, a opisana sytuacja jest pierwszym poważnym problemem. Gra spisuje się świetnie także w kwestii wydajności, oferując płynną rozgrywkę na konsolach PlayStation i Xbox obu generacji.
Oczywiście gra o mechach nie cieszy się tak ogromnym zainteresowaniem jak choćby Elden Ring, ale ciepłe przyjęcie zarówno od graczy, jak i krytyków może zachęcić deweloperów do dalszego rozwijania cyklu. - To duży krok do przodu dla serii - mówił Arnaud Muller, szef europejskiego działu Bandai Namco. - Nie osiągniemy liczb zbliżonych do Elden Ring, lecz z pewnością przekroczymy poziom, do którego dotarły wcześniejsze odsłony Armored Core.
- Mamy świetny tytuł, a rozgrywka i system walki to coś, co fani FromSoftware bardzo dobrze znają, więc chcemy wynieść ten cykl na wyżyny właśnie dzięki współpracy z tym studiem - dodał. - Spodziewam się, że osoby, które odkryły ich gry przez Elden Ring, będą dobrze bawić się także w Armored Core.