Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Duchowy następca serii Descent sfinansowany na Kickstarterze

Rzutem na taśmę.

Kampania na rzecz gry Descent: Underground - duchowego następcy popularnej przed laty serii - zakończyła się powodzeniem na Kickstarterze.

Za prace odpowiada Eric „Wingman” Peterson, jeszcze do niedawna zajmujący się Star Citizen, a w przeszłości współtwórca Starlancer, Wing Commander 4 czy Freelancer.

„Wspaniale!” - napisał w aktualizacji. „Chcemy podziękować całej społeczności. Czas zacząć prawdziwą pracę! Wskakujemy bezpośrednio w ścisły cykl produkcyjny (po zasłużonym weekendzie) i zaczynamy budować świetną grę.”

Twórcy rzutem na taśmę pozyskali zakładane 600 tysięcy dolarów, lecz grę można nadal wspierać za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej.

Nowa produkcja będzie różniła się nieco od poprzednich odsłon. Twórcy koncentrują się na sieciowej rywalizacji dla maksymalnie 16 graczy w kilku trybach rozgrywki, takich jak deathmatch czy walka o minerały.

Twórcy przygotowują osiem typów statków oraz cztery mapy, pełne sekretów i ukrytych znajdziek.

Produkcja powstaje tylko na PC. Premierę zaplanowano na marzec 2016 roku. Poniżej nowy trailer.

Cover image for YouTube videoDescent: (2019). TRAILER . 60FPS

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Descent: Underground

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze