Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsze spojrzenie na rozgrywkę w Nier: Automata

Sequel gry z 2010 roku.

Wśród niespodzianek ze strony Square Enix na tegorocznych targach E3 wymienić można nie tylko Shenmue 3 czy remake Final Fantasy 7, ale także zapowiedź nowej odsłony Nier, która otrzymała właśnie podtytuł - Automata.

Piesek!

Impreza Paris Games Week w tym tygodniu była okazją do zaprezentowania pierwszych fragmentów rozgrywki z tej produkcji, tworzonej przez mistrzów gatunku, czyli studio PlatinumGames.

- Pierwsza gra nie była może wielkim sukcesem, ale od samego początku chcieliśmy zrobić kontynuację - przyznaje producent Yosuke Saito, członek zespołu odpowiedzialnego także za oryginał.

Nier z 2010 roku zaczynało jako spin-off cyklu Drakengard, stawiając na podobne połączenie akcji i elementów RPG.

- To był w pewnym sensie eksperyment - mówi reżyser Taro Yoko w rozmowie z Eurogamerem. - Pamiętam rozmyślanie na temat współczesnych gier: są takie wielkie i dopracowane, ale już po 30 minutach wiemy, co czeka nas do samego końca. Postanowiłem, że pomieszamy style rozgrywki, starają się osiągnąć to właśnie w Nier.

Nier Automata postawi na podobne założenia z różnymi wariantami kamery czy wplataniem elementów z innych gatunków. Bohaterką jest android imieniem 2B, wysłany na Ziemię w celu ochrony planety przez mechanicznymi kosmitami.

Produkcja zmierza wyłącznie na PlayStation 4. Nie podano daty premiery.

Cover image for YouTube videoNieR: Automata – Debut Gameplay Trailer

Krótka przerwa? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

NieR: Automata

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze