Rocket League wypracowało już 50 milionów dolarów przychodów
Od premiery w lipcu.
Rocket League potwierdza swoją pozycję niezależnej rewelacji tego roku - produkcja wypracowała już 50 milionów dolarów przychodów od premiery w lipcu.
Imponujący wynik osiągnięto pomimo początkowego rozprowadzania produkcji za darmo, w ramach oferty dla abonentów usługi PlayStation Plus na PS4.
Tytuł trafił także na PC, a na luty przyszłego roku zaplanowano debiut na Xbox One. Koszty produkcji wyniosły 2 miliony dolarów - informuje dziennik The Wall Street Journal.
Rocket League to kontynuacja dużo mniej popularnej gry z 2008 roku, zatytułowanej krótko Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. Za prace odpowiada studio Psyonix z San Diego, zajmujące się między innymi darmowym Nosgoth dla Square Enix.
Deweloperzy przyznają, że kluczem do sukcesu było właśnie zbudowanie sporej bazy użytkowników dzięki ofercie w PlayStation Plus, co wzmocniło sprzedaż wśród osób bez abonamentu.
Zobacz: Rocket League - poradnik i najlepsze porady
Za sporą część przychodów odpowiadają zapewne mniejsze rozszerzenia DLC, wydawane licznie w miesiącach po premierze, zapewniając stały dopływ pojazdów i dodatków kosmetycznych.
Założenia gry są proste. Dwa zespoły - składające się z jednego, dwóch, trzech lub czterech zawodników - mają pięć minut na zdobycie jak największej liczby bramek. Każdy z pojazdów wyposażony jest w dopalacz zwiększający przyspieszenie oraz możliwość skakania.
Nudzisz się? Zobacz także: