Skip to main content

Rocket League wypracowało już 50 milionów dolarów przychodów

Od premiery w lipcu.

Rocket League potwierdza swoją pozycję niezależnej rewelacji tego roku - produkcja wypracowała już 50 milionów dolarów przychodów od premiery w lipcu.

Imponujący wynik osiągnięto pomimo początkowego rozprowadzania produkcji za darmo, w ramach oferty dla abonentów usługi PlayStation Plus na PS4.

Tytuł trafił także na PC, a na luty przyszłego roku zaplanowano debiut na Xbox One. Koszty produkcji wyniosły 2 miliony dolarów - informuje dziennik The Wall Street Journal.

Rocket League to kontynuacja dużo mniej popularnej gry z 2008 roku, zatytułowanej krótko Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. Za prace odpowiada studio Psyonix z San Diego, zajmujące się między innymi darmowym Nosgoth dla Square Enix.

Deweloperzy przyznają, że kluczem do sukcesu było właśnie zbudowanie sporej bazy użytkowników dzięki ofercie w PlayStation Plus, co wzmocniło sprzedaż wśród osób bez abonamentu.

Zobacz: Rocket League - poradnik i najlepsze porady

Za sporą część przychodów odpowiadają zapewne mniejsze rozszerzenia DLC, wydawane licznie w miesiącach po premierze, zapewniając stały dopływ pojazdów i dodatków kosmetycznych.

Założenia gry są proste. Dwa zespoły - składające się z jednego, dwóch, trzech lub czterech zawodników - mają pięć minut na zdobycie jak największej liczby bramek. Każdy z pojazdów wyposażony jest w dopalacz zwiększający przyspieszenie oraz możliwość skakania.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Zobacz także