Cyberpunk 2077 współtworzą byli deweloperzy Ubisoftu i Remedy
Oraz innych zachodnich firm.
Nad grą Cyberpunk 2077 w polskim studiu CD Projekt Red pracują między innymi byli deweloperzy z Ubisoftu i Remedy Entertainment.
Aktualną listę deweloperów - byłych pracowników największych zachodnich firm - opublikowano na forum NeoGAF. Wymienieni twórcy to:
- Kyle Rowley - wcześniej główny projektant w Remedy (Alan Wake, Quantum Break), obecnie główny projektant rozgrywki w Cyberpunk 2077
- Shironne Peiris - były artysta (zajmujący się interfejsem) z Ubisoft Reflections (seria Driver, współpraca przy Watch Dogs)
- Catalin Ion - odpowiedzialny za animacje w Crytek (Crysis)
- Kris Cho - cinematic designer z Bioware (Dragon Age: Inkwizycja, seria Mass Effect)
- David Brownsea - były artysta środowiskowy ze studia Rockstar (GTA 5)
- Colin Walder - były programista dźwięku w Rockstar (GTA 5)
- Alex Soliven - starszy artysta techniczny z Supermassive Games (Until Dawn)
- Bruce Shtelmakher - inżynier systemowy w Carbine (Wildstar)
- Oliver Lockwood - były programista Codemasters (GRID, Dirt Rally)
- Matthew Steinke - były projektant z Midway Studios i Ubisoftu
- Yasen Stoynev - projektant poziomów z Ubisoft, obecnie projektant misji w CD Projekt RED
- Félix Tiévant - projektant dźwięku z Ubisoft, obecnie ta sama funkcja w CD Projekt RED
Cyberpunk 2077 to futurystyczne RPG i największy projekt twórców Wiedźmina 3. Konkretne informacje na temat gry poznamy prawdopodobnie najwcześniej w 2017 roku.
Produkcja zaoferuje inną rozgrywkę niż seria Wiedźmin. Według pierwszych zapowiedzi i szczegółów z dotychczasowych wywiadów, gracze będą mogli wybrać klasę postaci i zasiąść za sterami pojazdów. Istotną rolę odegra broń palna.