Zapowiedziano Iron Harvest - RTS w polskim uniwersum „1920+”
Alternatywna wersja historii.
Deweloperzy ze studia King Art Games zapowiedzieli swój kolejny projekt - strategię czasu rzeczywistego o nazwie Iron Harvest. Gra ukaże się na PC, PS4 i Xbox One w 2018 roku.
Akcja produkcji osadzona zostanie w fikcyjnym uniwersum „1920+”, za którego powstanie odpowiada Jakub Różalski. Wykreowany przez Polaka świat przedstawia alternatywną wersję historii, łącząc wschodnioeuropejskie klimaty oraz ułanów ze steampunkiem i wielkimi robotami.
Pierwsze wzmianki o tytule pojawiły się w maju tego roku, ale wówczas nieznana była nazwa zarówno samej gry, jak i studia, które miałoby zająć się projektem.
Szczegółów ujawniono na razie niewiele, ale w rozesłanej do mediów informacji prasowej Jan Theysen z King Art Games porównuje Iron Harvest do takich strategii, jak Company of Heroes i Men of War. Podkreśla, że twórcy chcą „wnieść podobne mechanizmy rozgrywki do świata stworzonego przez Jakuba”.
Deweloper obiecuje, że podczas zabawy pokierujemy nie tylko żołnierzami, ale też mechami i jednostkami bohaterskimi (dysponującymi zapewne specjalnymi umiejętnościami).
Bitwy toczyć się mają na dużych mapach o otwartej konstrukcji. Nie zabraknie również systemu osłon oraz otoczenia podatnego na zniszczenie.
Warto też zwrócić uwagę, że jedna z trzech opublikowanych przez twórców grafik prezentuje robota kroczącego, ozdobionego polskim godłem. To może oznaczać, że wśród dostępnych frakcji znajdą się też wojska znad Wisły.
King Art Games znane jest głównie z dwóch części przygodówki The Book of Unwritten Tales. Studio ma jednak na koncie także strategię turową - wydane w 2013 roku Battle Worlds: Kronos.