Sea of Thieves w maju wzbogaci się o „nowe zagrożenie”
Pierwsza aktualizacja treści.
Studio Rare ujawniło plany rozwoju Sea of Thieves na najbliższe miesiące. W maju deweloperzy udostępnią The Hungering Deep - pierwszą aktualizację wprowadzającą do gry nowe treści.
Twórcy zamierzają dodać „nowe zagrożenie kontrolowane przez sztuczną inteligencję”. Szczegółów nie przedstawiono, ale najprawdopodobniej mowa o stworze pokroju obecnego w tytule krakena. Projektanci obiecują, że gracze staną przed zadaniem odszukania i wyeliminowania przeciwnika, a kluczem do sukcesu będzie współpraca.
W zamian za pokonanie tajemniczej bestii użytkownicy otrzymają określone nagrody. Nie zabraknie też „szeregu nowych mechanizmów”, z którymi zainteresowani zapoznają się w ramach tygodniowych wydarzeń specjalnych.
Natomiast na lato zaplanowano dwie aktualizacje o nazwie Cursed Sails i Forsaken Shores. Pierwsza zaimplementuje następny - na razie nieujawniony - rodzaj statku. Druga rozszerzy wirtualny świat o kolejne rejony. Z kolei jesienią i zimą pojawią się trzy inne, ale detali nie zaprezentowano.
Zmieniono zaś zamiary względem zapowiedzianych jakiś czas temu towarzyszących graczowi zwierzaków, które miały trafić do gry kilka miesięcy po premierze. Rare postanowiło odłożyć ten element na później, skupiając się na rozwoju innych aspektów tytułu.
Natomiast w kwietniu twórcy chcą skoncentrować się na usprawnieniu kwestii najczęściej poruszanych przez graczy. Podkreślili jednocześnie, że przedstawiony plan jest płynny i wiele rzeczy może ulec zmianie.
Sea of Thieves zadebiutowało 20 marca na Xbox One oraz - w ramach usługi Play Anywhere - na PC. Tytuł skupia się na współpracy kilku graczy - do obsługi większych statków przydaje się grupa znajomych. Produkcja jest pierwszą pozycją dostępną od momentu premiery dla wszystkich abonentów usługi Xbox Game Pass.
Niedawno gra otrzymała funkcję pozwalającą użytkownikom tworzyć prywatne załogi. Dołączyć do danej drużyny można jedynie posiadając specjalne zaproszenie wysłane przez dowódcę grupy.