Dying Light 2 czterokrotnie większe od poprzednika
Plus: szereg usprawnień.
Dziennikarze portalu Variety przeprowadzili wywiad z jednym z deweloperów pracujących nad zaprezentowanym przed E3 Dying Light 2. W rozmowie poruszono między innymi temat wielkości mapy.
Tymon Smektała z Techlandu informuje, że zaprojektowano cztery razy większy świat niż w przypadku pierwszej odsłony serii. Konkretnych danych na temat powierzchni nie podano, jednak deweloper opowiedział też o przemodelowaniu możliwości ruchowych postaci.
- Usprawniliśmy każdy system - mówi Smektała, odnosząc się do modelu poruszania się, tworzenia przedmiotów i walki. Nie zabraknie również parkourowych zagadek przestrzennych, w których gracze dopiero po chwili namysłu zorientują się, którą drogą dotrą do miejsca docelowego.
Dying Light 2 po raz pierwszy zaprezentowano na konferencji Microsoftu - zobaczyliśmy nie tylko zwiastun, ale i fragment rozgrywki. Twórcy kontynuują rozwiązania znane z pierwszej części, przy czym dają graczowi więcej swobody. Pojawią się opcje dialogowe, a czyny podopiecznego zmienią wygląd i działanie miasta.
Deweloperzy współpracują z Chrisem Avellonem, a także scenarzystami odpowiedzialnymi za historię Krwawego Barona w Wiedźminie 3. Do gry powróci tryb kooperacji dla 4 użytkowników.
Data premiery Dying Light 2 nie jest znana. Gra zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One.