Microsoft wyprodukuje lodówki Xbox Series X
Po wygranym pojedynku na Twitterze.
- Microsoft zachęcał fanów do głosowania na Xbox w plebiscycie na Twitterze
- Marka wygrała, więc do produkcji trafią mini-lodówki Series X
Microsoft obiecał, że mini-lodówki o wyglądzie konsol Xbox Series X trafią do produkcji, jeśli tylko korporacja zdoła pokonać Skittles w „batalii” marek, prowadzonej na Twitterze. Korporacja ostatecznie wygrała - o 1 procent.
Twitter Marketing - oficjalne konto serwisu społecznościowego - od jakiegoś czasu organizuje „pojedynki” różnych marek i firm. Użytkownicy głosują na faworyta, a wczoraj rozpoczął się finał: Xbox kontra Skittles.
Oba zaangażowane podmioty starały się przekonać fanów do głosowania, zapewniając jednocześnie, że nie mamy do czynienia z żartami na Prima Aprilis (głosowanie rozpoczęło się wczoraj, 1 kwietnia).
Skittles obiecywało, że przywróci ceniony przez fanów, limonkowy smak cukierków, zastąpiony w 2013 roku przez zielone jabłko. Microsoft zapewniał właśnie, że wyprodukuje lodówki w stylu Xbox Series X, które stały się słynne już podczas przedpremierowej kampanii marketingowej konsoli.
„Pomóżcie nam wygrać, a do produkcji trafią prawdziwe mini-lodówki Xbox Series X. Tak, dobrze przeczytaliście. To nie żart na Prima Aprilis” - zapewniał na Twitterze Aaron Greenberg, szef marketingu w dziale Xbox.
Wtedy promowano pełnowymiarowe lodówki, o standardowych rozmiarach. Teraz mowa o znacznie mniejszym modelu, jak na zdjęciu powyżej. Kilka wyprodukowano już jakiś czas temu, gdy Microsoft wysłał egzemplarze promocyjne do influencerów.