Ascent - Więzienne zamieszki: Aleks, walka z mechem
Wejście do więzienia i zniszczenie mecha.
Więzienne zamieszki to misja poboczna w grze The Ascent. Podejmiesz się jej w tracie drogi do Węzła. W ramach tej aktywności musisz dostać się do tytułowego więzienia i zniszczyć ciężko opancerzonego mecha.
Na tej stronie:
- Więzienne zamieszki - jak odblokować zadanie
- Idź do więzienia, zniszcz mecha
Więzienne zamieszki - jak odblokować zadanie
By rozpocząć to zadanie musisz odpowiednio pchnąć fabułę do przodu. Najlepiej poczekaj do momentu, aż będziesz wykonywał trzecią misję główną, Nieoczekiwana zmiana miejsc. W jej trakcie dotrzesz do Węzła, a chwilę przed tym natrafisz na platformę startową, przy której będzie stał Aleks (1). Porozmawiaj z nim by dodać zadanie do dziennika i otrzymać nowy cel.
Idź do więzienia, zniszcz mecha
Musisz teraz udać się do więzienia. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji przechodzić koło wejścia, wciśnij po prostu klawisz O (d-pad w górę) by pokazać wskaźnik trasy. Dojdź do podświetlonego na zielono przejścia (2) by dostać się do więzienia. Zwróć uwagę na pole na mini-mapie (3) - w jego centrum znajduje się twój cel.
Jest nim mech (4) - a dokładniej ciężki monobot, taki sam, z którym walczyłeś w ramach misji głównej Nieoczekiwana zmiana miejsc. Obowiązują tutaj te same zasady - przeciwnik wykorzystuje identyczne ataki, jest jednak mniej wytrzymały, więc sama walka powinna potrwać krócej.
Po starciu zbierz przedmioty wyrzucone przez robota i wróć do Aleksa. Po krótkiej rozmowie zadanie zostanie zakończone, a ty otrzymasz 4,500 punktów doświadczenia i ulepszenie Brzytwiaki.
Poprzednio: Ascent - Po same jaja: Hans, Głębsztok
Spis treści: Ascent - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Ascent - Lekarz wilgoci: dr Humidore, Wieże Black Lake