Assassin's Creed Mirage będzie nieliniowe. Dowolnie wybierzemy cele
Plus: o rozmiarze Bagdadu.
Assassin's Creed Mirage pozwoli podejść do celów w dowolnej kolejności, co przekłada się na sporą dozę nieliniowości. Dowiedzieliśmy się także, że miejsce akcji - Bagdad - będzie stosunkowo niewielkie, przynajmniej w porównaniu z poprzednimi odsłonami serii.
Szereg szczegółów na temat produkcji ujawnił wywiad serwisu Wccftech, który miał okazję porozmawiać z Sarą Beaulieu, reżyserką narracji oczekiwanego tytułu. Premiera 12 października, na PC i konsolach - także na poprzedniej generacji.
„Czy walka stanie się trudniejsza w przypadku niektórych celów, bez osiągnięcia wcześniej określonego poziomu wtajemniczenia?” - zainteresował się dziennikarz.
„Nie, wszystkie cele można wykonać w dowolny sposób i w dowolnej kolejności, nawet bez żadnych wcześniejszych postępów. Można zrobić wszystko” - odparła Beaulieu. Jak w takim razie odblokujemy dodatkowe gadżety, jak usypiające strzałki i granaty dymne? Te są przecież nagrodą za eliminowanie kolejnych delikwentów.
„Gracz może wybrać. Po każdym zabiciu głównego celu i powrocie do biura asasynów składamy raport Rafiqowi i możemy wybrać jedno z dodatkowych narzędzi” - wyjaśniła twórczyni.
W osobnym wywiadzie deweloperzy z Ubisoftu poruszyli temat rozmiarów XIX-wiecznego Bagdadu, gdzie będziemy działać. Jak wiemy już z poprzednich zapowiedzi, mamy do czynienia ze znacznie mniejszą produkcją, lecz teraz zaoferowano zgrabne porównanie dla miłośników serii. Miasto pod względem obszaru będzie przypominać bowiem Konstantynopol z Assassin’s Creed Revelations i Paryż z Assassin’s Creed Unity, co nadal oznacza więc całkiem sporą miejscówkę.