Skip to main content

Assassin's Creed Mirage może spodobać się fanom „jedynki”. Zobaczcie gameplay i zwiastun fabularny

Parkour, skradanie i ucieczka.

Na Ubisoft Forward nie mogło zabraknąć Assassin's Creed Mirage. Deweloperzy pokazali fabularny trailer i całkiem długi gameplay, który raz jeszcze potwierdza powrót do korzeni i inspiracje pierwszymi częściami serii. Gra z pewnością mocno przypomina „jedynkę”.

Nie zabrakło jednak kilku nowoczesnych rozwiązań, jak klasyczny już dla serii ptak-zwiadowca, który oznacza wrogów, chowanie się w trawie, lootowanie wrogów jak w RPG czy... widoczne paski życia przeciwników.

Bagdad z pewnością jest lepiej pzystosowany do parkouru. Uliczki są węższe i wypełnione elementami, na które można się wspiąć. Uciekając, Basim może też przewrócić drewniane konstrukcje, by zgubić pościg. Bohater korzysta też z usypiającej strzałki, noży do rzucania, bomb odwracających uwagę i bomb dymnych.

Są też nadnaturalne moce: niemal jak w Splinter Cell możemy zaznaczyć kilka celów, a Basim wykona imponującą kombinację zabójstw, właściwie teleportując się do kolejnych wrogów.

Przez ułamek sekundy widzieliśmy też otwartą walkę i wygląda na to, że znowu będzie się ona opierać na kontratakach. Wystarczyło sparować atak w odpowiednim momencie, a przeciwnik stał się bezbronny. Gra zadebiutuje 12 października.

Zobacz także