Skip to main content

Assassin's Creed Mirage - Sędzia i kat

Zakradamy się do szurty.

Misja Sędzia i kat w Assassin’s Creed Mirage jest trzecimi elementem śledztwa przeprowadzanego w Kolistym Mieście. Misję rozpoczynamy w miejskim sądzie, aby następnie przenieść się do okolicznego garnizonu.

Na początek misji udaj się do sądu na północy Kolistego Miasta. Wejdź na dziedziniec, a następnie do jednej z komnat, aby porozmawiać z sędzią siedzącym za biurkiem.

Żeby wydobyć od niego informacje, możesz przekupić go sztonem. Jeżeli go nie posiadasz, to możesz również wykraść cenne dla niego dowodu. Dostaniesz się do nich zakradając przez balkon po zewnętrznej ścianie sądu. Dowody leżą na biurku na parterze. Zanieś je następnie do sędziego.

Dostaniesz od niego informacje, że co dzień w południe w sądzie pojawia się posłaniec tahiridów. Zaczekaj na niego na dziedzińcu. W razie potrzeby skorzystaj z ławki, aby przesunąć czas gry. Następnie podążaj za wysłannikiem przemykając się po miejskich dachach.

Śledź posłańca do czasu, gdy wejdzie do miejskiej szurty. Teraz zakradnij się do wnętrza budynku po jego murach.

Musimy dostać się do gabinetu gubernatora. Aby to w ogóle było możliwe, najpierw należy zdobyć klucz. Ten posiada naczelny strażnik, który przebywa wraz ze swoimi podwładnymi w głównej komnacie garnizonu.

Teraz skorzystaj z klucza otwierając oznaczone drzwi na piętrze. W środku musisz znaleźć cztery poszlaki. Pierwsza z nich to listy na biurku (1), druga to mapy (2) leżące na pulpicie, trzecią jest rozkaz (3) położony na niewielkim stoliczku. Ostatnią wskazówką jest książka ułożona w przeciwległym rogu gabinetu.

Pod odnalezieniu wskazówek pojawi się przerywnik filmowy, po którym zostaniemy zmuszeni do ucieczki przed pościgiem. Wyjdź przez drzwi na balkon i opuść teren szurty. Zgubienie pościgu równa się zakończeniu misji.

Następnie: Assassin’s Creed Mirage - Gniazdo węża

Spis treści: Assassin’s Creed Mirage - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Assassin’s Creed Mirage - Sługa i oszust

Zobacz także