Skip to main content

Assassin's Creed Mirage stawia na immersję. Postacie będą mówić po arabsku

Dodatkowa opcja dla zwracających uwagę na język dialogów.

Twórcy Assassin's Creed Mirage podzielili się wieściami, które ucieszą nie tylko arabskojęzycznych graczy, ale też fanów immersji, którzy zwracają uwagę na język dialogów w grach. Najnowsza produkcja Ubisoftu pozwoli wybrać język zgodny z jej miejscem i czasem akcji.

Na oficjalnym Twitterze Assassin's Creed udostępniono krótki film przedstawiający Eyada Nassara, który wciela się w rolę Basima w arabskiej wersji językowej. Co prawda we wrześniu ubiegłego roku jeden z twórców wspominał, że gra doczeka się ścieżki dźwiękowej w tym języku, ale teraz mamy potwierdzenie, że chodzi o pełny dubbing, a nie tylko głosy postaci w tle, jak choćby w Assassin's Creed Origins.

„Mirage rozgrywa się w Bagdadzie podczas jego Złotego Wieku, a gracze na całym świecie będą mieli okazję odkryć bogactwo i wpływ epoki Abbasydów i kultury arabskiej tamtych czasów. Będzie to pierwsza gra Assassin's Creed, która ukaże się na całym świecie z pełną arabską lokalizacją i to dla mnie zaszczyt być częścią tej przygody” - mówi Eyad Nassar w filmie.

Na pierwszy rzut oka nie jest to przesadnie ekscytująca informacja dla polskich graczy, jednak wielu fanów immersji zwraca ogromną uwagę na język dialogów w grach i wybiera taką ścieżkę dźwiękową, jaka najlepiej pasuje do realiów świata gry. Spore grono graczy decydowało się choćby na uruchomienie Assassin's Creed Unity z francuskim dubbingiem i polskimi napisami, co pozwalało znacznie bardziej zanurzyć się w grę, której akcja miała miejsce w XXVIII-wiecznym Paryżu.

W ostatnich odsłonach Assassin's Creed mogliśmy usłyszeć postacie niezależne rozmawiające na ulicach w przeróżnych językach, choćby po egipsku czy persku, jednak dialogi głównych bohaterów nagrywane były w języku angielskim (z akcentem). O ile w przypadku Mirage to również będzie podstawowa opcja, o tyle w ustawieniach z łatwością pobierzemy i uruchomimy pełny arabski dubbing, który najlepiej pasował będzie do realiów gry.

Zobacz także