Assassin’s Creed Mirage z parkourem w stylu AC Unity
Według wielu, najlepszy system w serii.
Parkour w Assassin’s Creed Mirage będzie jednym z najważniejszych elementów w grze, dlatego Ubisoft planuje stworzyć system podobny do AC Unity, w którym poruszanie się po mieście było najbardziej satysfakcjonujące i zarazem efektowne.
Fabian Salomon - producent AC Mirage - zapytany przez serwis Arab Hardware o inspiracje Unity w kwestii parkouru, potwierdził, że właśnie na tej odsłonie serii wzorują się deweloperzy Mirage.
„To jest nasz absolutny cel, staramy się osiągnąć ten sam poziom w Mirage, ponieważ Bagdad jest zagęszczony. Jak wspomniałem, chcemy, aby gracze cieszyli się czasem spędzonym w mieście poprzez parkour, który był i nadal jest jednym z ważnych filarów, na których opiera się styl Assassin's Creed Mirage.” - powiedział deweloper, cytowany przez PCgamesN.
To właśnie w Unity Ubisoft po raz pierwszy wprowadził parkour umożliwiający nie tylko sprawne wspinanie, ale również szybkie schodzenie z wysokości. System ten doskonale wpasował się w klimat zatłoczonego Paryża, bowiem w przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, zachęcał on do poruszania się po budynkach.
O tym, dlaczego parkour z Unity jest tak lubiany, możemy przekonać się chociażby z poniższego materiału: