Skip to main content

Assassin's Creed Odyssey - Czciciele Kosmosa: Oczy Kosmosa

Kultyści: Elpenor, Sotera, Mistrz, Hemippos, Midas, Nyks zwana Cieniem.

Czciciele to specjalny rodzaj przeciwników, o których dowiadujesz się wraz z postępami w kampanii fabularnej.

Po raz pierwszy informacje na ich temat zdobywasz w trakcie misji fabularnej o nazwie Legowisko węża.

Od tej pory możesz rozpocząć śledztwa w sprawie ustalania tożsamości członków kultu oraz ich zabijaniu.

W ten sposób możesz zdobywać informacje o kolejnych celach, a także otrzymywać nagrody w postaci doświadczenia oraz specjalnych fragmentów, które umożliwiają ulepszanie Włóczni Leonidasa.

Więcej informacji na temat mechaniki związanej z kultystami znajdziesz w dziale poradnika o nazwie Czciciele Kosmosa.

Na bieżącej stronie przedstawiamy Czcicieli z gałęzi o nazwie Oczy Kosmosa.


Elpenor

Jest to pierwszy z Czcicieli Kosmosa, którego zabijesz w ramach wątku fabularnego, a konkretnie podczas zadania głównego o nazwie Wąż w trawie. Przeciwnik będzie ukrywał się w jaskini (1).


Sotera

Możesz ustalić jej tożsamość z poziomu drzewka Czcicieli po zabiciu Elpenora. Okaże się, że przebywa w porcie Nisaja (2).


Mistrz

Do Mistrza dotrzesz w ramach serii zadań wykonywanych w Attyce dla Sokratesa. Spotkasz się z nim pod koniec misji pobocznej o nazwie Wartość życia. Mistrz przebywa w kamieniołomach (3) na południe od Aten.


Hemippos

Tożsamość tego Czciciela odkryjesz podczas zadania dodatkowego o nazwie Wolność słowa. Znajdziesz go przed świątynią (4) znajdującą się w północno-zachodniej części Aten. Możesz ominąć jego straże i zabić go w momencie wypoczynku.


Midas

Po ustaleniu tożsamości Midasa udaj się do głównego miasta w Argolidzie. Poszukiwanego Czciciela znajdziesz na rynku (5). Uważaj, ponieważ jest w obstawie dwóch żołnierzy.


Nyks zwana Cieniem

Po zabiciu wszystkich pięciu Czcicieli z tej gałęzi całego drzewa będziesz mógł ustalić tożsamość kultysty wyższego rzędu. Okaże się, że to Nyks (6) przebywająca w południowo-wschodniej części Aten.



Podczas walki z nią uważaj na możliwość wywołania mgły, w której przeciwniczka na chwilę znika i może z zaskoczenia zaatakować bohatera. Najlepiej wykonać wtedy unik, aby szybko wyjść z mgły.

Zobacz także