Skip to main content

Assassin's Creed Odyssey od dziś ze skalowaniem poziomów przeciwników

Wyczekiwana funkcja.

Najnowsza aktualizacja Assassin's Creed Odyssey - wprowadzona dziś, 10 stycznia - uzupełnia produkcję o nowe opcje personalizacji rozgrywki. Możemy między innymi ustalić, aby oponenci mieli zawsze ten sam poziom, co bohater (dzięki, Kotaku).

Dotychczas, w zależności od regionu świata, gracz mógł trafić na obszary z przeciwnikami przewyższającymi poziomem Kassandrę lub Alexiosa. W Odyssey nawet niewielka różnica na korzyść oponenta wyraźnie podnosiła poziom trudności.

Od dziś każdy może wybrać jedną z czterech opcji: pierwsza pozostawia dotychczasowy system, druga zrównuje poziom przeciwników z poziomem bohatera, kolejna pozwala uzyskać przewagę do dwóch poziomów nad NPC, a ostatnia - do czterech poziomów.

Nowe rozwiązania powinny ułatwić eksplorację

Warto przypomnieć, że drugi odcinek DLC z Dariusem ukaże się 15 stycznia. W planach są też dwie misje z cyklu Zapomniane greckie mity oraz nowy cyklop.

Assassin's Creed Odyssey zadebiutowało 5 października 2018 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One. To rozwinięcie formuły znanej z Origins, jednak z kilkoma znaczącymi różnicami.

Zobacz: Assassin's Creed Odyssey - Poradnik, Solucja

Zobacz także