Skip to main content

Assassin's Creed Odyssey - Windykator

Misja główna (rozdział Kolejny dzień, kolejne drachmy): uwolnienie Febe, Markos, kupiec Duris.

W poprzedniej misji o nazwie A więc tak to się zaczyna kontynuowaliśmy poznawanie podstawowych mechanik oraz walki, a także korzystanie z orła Ikarosa.

Finalnie docieramy do Markosa, od którego otrzymujemy konia.

  • Zalecany poziom doświadczenia - 3

Tym razem Markos poprosi bohatera o przysługę polegającą na odbieraniu długów. Zanim do tego dojdzie będziemy musieli jednak zrealizować inny cel.

Chodzi mianowicie o uwolnienie dziewczynki Febe, która została porwana przez zbirów lokalnego przestępcy o ksywce Cyklop.

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Dziewczynka jest przetrzymywana w obozie na plaży na południowym wschodzie (A). Udaj się na miejsce, przykucnij i przez wysoką trawę zacznij kierować się w stronę obozu.

W tym momencie rozpocznie się przerywnik, po którym musisz wyeliminować wrogów. Zacznij od cichego zabójstwa pierwszego (1), który sam podejdzie do głównej postaci. Zakradaj się dalej - skorzystaj z gwizdnięcia, aby przyciągnąć uwagę kolejnego rywala (2).

Potem wystarczy zajść od tyłu i po kolei wyeliminować dwóch następnych (3, 4). Na koniec wejdź do budynku (5) i uwolnij dziewczynkę. Warto przy okazji przeszukać skrzynię z lewej.


Odebranie długu od kupca Durisa

Po uwolnieniu Febe otrzymasz informację o tym, że na bohatera poluje najemnik - Talos zwany Kamienną Pięścią. Jest na 5 poziomie doświadczenia, dlatego do czasu lepiej go unikać (ikona hełmu na mapie).

Kolejnym celem będzie odebranie długu od kupca Durisa (B), którego spotkasz w dzielnicy portowej. Udaj się na miejsce i rozpocznij rozmowę. Okaże się, że Duris nie będzie początkowo skory do oddania pieniędzy.



Możesz teraz postąpić na dwa sposoby - zacząć niszczyć jego towary (6) i porozmawiać z nim powtórnie (kupiec odda pieniądze) lub zaatakować go (7) i zabić. Pamiętaj, aby w drugim przypadku przeszukać ciało rywala. Po odebraniu długu wróć do Markosa (C). W tym momencie zadanie się zakończy.

Zobacz także