Assassin's Creed Odyssey z ponad 30 godzinami przerywników filmowych
Nie zobaczymy wszystkich za pierwszym podejściem.
Twórcy Assassin's Creed Odyssey zaprojektowali ponad 30 godzin interaktywnych przerywników filmowych - wynika z artykułu opublikowanego przez redakcję Game Informer.
Gracz nie zobaczy jednak wszystkich scenek - przynajmniej nie za pierwszym razem. Otwarta struktura historii i rozgałęzienia fabularne oznaczają, że niektóre przerywniki przygotowano wyłącznie dla konkretnych decyzji podjętych podczas rozgrywki.
Mówiąc o „interaktywnych” scenach, deweloperzy mają zapewne na myśli dialogi, a nie inne akcje możliwe do podjęcia, chociażby w formie QTE. Podkreślono, że - podobnie jak w poprzedniej odsłonie - wypowiadane przez postaci kwestie będzie można pominąć, ale fabuła ma duże znaczenie w Odyssey.
- Jako reżyser narracji, skłamałabym, jeśli bym powiedziała, że nie obchodzi mnie, czy historia ma wpływ na gracza i czy odbiorcy chcą jej doświadczać. Myślę, że to kluczowe, aby nawiązać połączenie między grą a graczem - mówi Melissa MacCoubrey.
W tekście zaznaczono też, że nowa odsłona serii o zakapturzonych zabójcach zmienia podejście do przedmiotów, takich jak apteczki czy bomby. W Odyssey gadżety nie wyczerpią się, bo działają jak zdolności. Mają cooldown, a więc czas potrzebny do ponownego użycia, a nie ograniczoną liczbę użyć.
Assassin's Creed Odyssey zadebiutuje 5 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One.