Skip to main content

Assassin's Creed Origins - Jak za dawnych czasów, Chuligani Niebieskich, Dzika jazda

Zadania dodatkowe w lokacji Nom Kanopos.

Poniżej znajduje się pierwsza część opisu zadań pobocznych w lokacji Nom Kanopos. Jest to lokacja położona w północnej części Egiptu, na wschód od Aleksandrii, czyli najważniejszego regionu na całej mapie wirtualnego Egiptu. Poniżej przedstawiamy następujące misje dodatkowe, dla których większość sugerowanego poziomu doświadczenia, to dwunasty:

  • Jak za dawnych czasów (1)
  • Chuligani Niebieskich (2)
  • Dzika jazda (3).

Misja: Jak za dawnych czasów

Zadanie to rozpoczniesz tuż przy hipodromie, gdy porozmawiasz z mężczyzną odzianym w niebieską wstęgę. To Claridas, stary przyjaciel z Siwy, który został mistrzem hipodromu. Zostajemy zaproszeni na wspólne napicie się alkoholu. Po scence wprowadzającej udajemy się więc do wskazanej gospody, gdzie spotykamy się ze starym znajomym.

Po zakończonej scence przerywnikowej, schodzimy chwiejnym krokiem na dół i podążamy za Claridasem. Po dotarciu do celu, wskutek nieporozumienia, będziemy musieli walczyć z nim na pięści. Po wymianie ciosów czeka cię kolejny przerywnik filmowy, a następnie zadanie zostanie zakończone. Nieco dalej od miejsca zakończenia możesz rozpocząć także kolejną misję, której opis znajdziesz poniżej.


Misja: Chuligani Niebieskich

Porozmawiaj z rozpaczającą kobietą, którą znajdziesz nieopodal miejsca, w którym zakończyło się poprzednie zadanie. Znajdziesz ją przy ołtarzu. W rozmowie okaże się, że kobieta straciła syna podczas ataku Niebieskich. Jego brat poprzysiągł zemstę i musimy go uratować przed popełnieniem samobójczej misji.

Udajemy się we wskazane miejsce, gdzie już wcześniej korzystamy z Senu, oswojonego orła, aby namierzyć nasz cel. Ten znajduje się w niewoli, w niewielkim prowizorycznym obozowisku nad wodą.

Jak zawsze w podobnych sytuacjach, Senu okazuje się bardzo pomocnym ptaszyskiem.

Znajduje się tam kilku przeciwników na jedenastym poziomie doświadczenia. Możesz także strzelać do naczyń obok ogniska, dzięki czemu okolica zajmie się ogniem. Uważaj jednak przy ty, aby samemu nie wpaść w płomienie. Po oczyszczeniu okolicy podejdź do więźnia i uwolnij go. Po scence przerywnikowej podejdź do wody i użyj Senu, aby zlokalizować popiersie, które musisz odzyskać.

Znajduje się ono na dnie zbiornika wodnego, więc będziesz musiał także zanurkować. Ze zdobytym przedmiotem udajemy się do Selene, czyli kobiety, która zleciła nam to zadanie. Po zakończonej rozmowie misja dobiegnie końca.


Misja: Dzika jazda

Zadanie to rozpoczniesz na wschód od hipodromu, gdzie porozmawiasz ze starym znajomym odzianym w zielone szaty. Po rozmowie wsiądź do wskazanego rydwanu, po czym jedź zgodnie z oznaczeniami na trasie. Nie obowiązuje cię czas, nie ścigasz się także z innymi. Na drodze uważaj jednak, aby nikogo nie rozjechać, co nie jest wskazane.

Po dotarciu do ostatniego punktu kontrolnego, wracając tym samym do punktu startu, podejdź do Filokratesa i porozmawiaj z nim. Następnie szybko wskocz na wierzchowca i podążaj za Nikiasem do kryjówki bandytów. W pewnym momencie zsiądziecie z wierzchowców i będziecie kontynuować pieszo, przez wodę.

Cele możesz zlikwidować po cichu, przechodząc od krzaków do krzaków lub zdecydować się na otwarty pojedynek.

W końcu użyjesz Senu, aby zlokalizować bandytów, którzy znajdują się na północny wschód od posiadłości. Podążaj zatem do wskazanego miejsca, gdzie rozprawisz się z dość liczną i niebezpieczną grupą nieprzyjaciół. Gdy oczyścisz teren z ostatniego wroga, musisz sprowadzić Saganaki do posiadłości.



Wsiądź zatem na wskazanego wierzchowca, po czym zmierzaj w kierunku oznaczenia. Nie będziesz mógł jednak obrać najkrótszej drogi, głównie ze względu na wyspiarski charakter okolicy. Po drodze będziesz napotykał kolejnych nieprzyjaciół, także konno, dlatego uporaj się możliwie szybko z zagrożeniem. Po dotarciu na miejsce misja zakończy się.

Zobacz także