Skip to main content

Assassin's Creed Origins - Ukryta ofiara, Pani Rzezi

Zadania dodatkowe w lokacji Jezioro Mareotis.

Kontynuujemy cykl misji pobocznych w regionie Jeziora Mareotis. Większość z nich możesz ukończyć mając postać na 6-8 poziomie doświadczenia. Jeśli zdecydujesz się podejść do nich wcześniej, kłopotliwa może okazać się ewentualna walka z wrogami znajdującymi się na wyższych poziomach. Na tej stronie zawarliśmy opisy następujących zadań:

  • Ukryta ofiara (1)
  • Pani Rzezi (2).

Misja: Ukryta ofiara

Mehenet, z którym odnowiliśmy kontakt w ramach zadania Zasadzka w świątyni, poprosił nas o przysługę. Okazuje się, że na pobliskim bazarze sprzedaje się fałszywe relikwie, co podkopuje wiarygodność kapłana. Udajemy się zatem we wskazane miejsce, gdzie uruchamia się śledztwo. Uruchom impuls Animusa, aby oznaczyć kluczowe miejsca żółtym znacznikiem.

Przepytaj handlarzy oznaczonych żółtymi ikonami.

Jeden z nich nie będzie skory do współpracy, ale obiecuje nam pomóc. Nie chce jednak rozmawiać o szczegółach na targowisku, więc proponuje nam spotkanie na skraju wioski, przy polach uprawnych. Udajemy się w wyznaczone miejsce - jeśli byliśmy szybsi, czekamy na przybycie handlarza.

Jak można było się tego łatwo domyślić, wpadliśmy w zasadzkę. Odpieramy atak ze strony bandytów, a gdy likwidujemy zagrożenie, rozmawiamy ze zdradzieckim kupcem. Otrzymujemy informację o obozie bandytów.

Udajemy się tam i niszczymy pięć oznaczonych skrytek z fałszywymi relikwiami. W pobliżu znajduje się tez kilku strażników na siódmym poziomie doświadczenia. Gdy zrealizowaliśmy wytyczną, wracamy do zleceniodawcy i informujemy go o postępie misji, po czym misja dobiega końca.


Misja: Pani Rzezi

Kontynuujemy wątek związany z naszym dawnym znajomym, Mehenetem. Tym razem prosi nas o odszukanie niejakiego Pamu. W tym celu udajemy się do wskazanego obszaru, a gdy zbliżamy się do miejsca poszukiwań, używamy Senu, czyli naszego oswojonego orła, dzięki któremu lokalizujemy cel.

Rozmawiamy z Pamu, po czym podnosimy go i usadawiamy na wierzchowcu, po czym zawozimy do Meheneta. Pamu, ze względu na swój problem alkoholowy, nie może pełnić już swojej dotychczasowej funkcji. Udajemy się zatem do najwyższego kapłana nieopodal i rozmawiamy o zastępstwie.

Staraj się zajść przeciwnika od tyłu, aby wyprowadzić skuteczniejszy cios.


Po scence przerywnikowej wkraczamy na arenę, gdzie musimy pokonać wojownika Isfeta, znajdującego się na siódmym poziomie doświadczenia. Po uporaniu się z przeciwnikiem i scence przerywnikowej, misja dobiega końca, a my zyskujemy punkty doświadczenia, a także nagrodę w postaci legendarnego stroju.

Zobacz także