Skip to main content

Assassin's Creed Origins - zdolności i umiejętności: Myśliwy

Wszystkie umiejętności i zdolności związane z łukiem, orłem i walką.

Ostatnie z opisywanych przez nas drzewek umiejętności, choć wcale nie najmniej ważne. Zdolności przedstawione tu bazują przede wszystkim na wykorzystaniu broni dystansowej, jaką jest łuk. Walka tym narzędziem w Assassin's Creed Origins jest bowiem bardzo istotna i równie ważna co korzystanie z tarczy i używanie białej broni.

W przeciwieństwie do drzewek Wojownika i Wróża, które posiadały po osiemnaście umiejętności każda, tym razem mamy do czynienia z liczbą o jedną zdolność mniejszą. Wciąż jednak jest w czym wybierać, jednak pamiętaj, że niektóre z nich będą dostępne tylko po wykupieniu poprzednich, co sprowadza się do wydania całkiem sporej liczby punktów zdolności.

Oprócz kwestii związanych z łukiem, znalazło się tu także nieco miejsca na ulepszenia efektów cichych zabójstw, a także różnych ulepszeń Senu, czyli naszego oswojonego orła, który umożliwia nam podpatrywanie terenu z góry oraz odkrywanie ważnych miejsc.

Drzewko umiejętności: Myśliwy - Assassin's Creed Origins

A. Punkty zdolności - w tym miejscu możesz sprawdzić, ile posiadasz punktów zdolności na chwilę obecną.

B. Poziom i punkty doświadczenia - w ikonie tarczy określony jest twój obecny poziom doświadczenia, a poniżej ilość punktów aktualnie oraz potrzebnych do następnego awansu.

1. Orle oznaczenie - umiejętność bazowa. Używaj Senu, gdy się unosisz, aby zaznaczać wrogów i rozmaite interesujące miejsca.

2. Złupienie po zabójstwie - (pasywne) Automatycznie ograb przeciwnika po zabójstwie. Koszt: 2 punkty.

3. PD za zabójstwo - (pasywne) Zabójstwo wroga daje dodatkowe punkty doświadczenia. Koszt: 1 punkt.

4. Seria skrytych zabójstw - (pasywne) Sukcesywne zabójstwa zapewnią ci premię do punktów doświadczenia, o ile przeciwnicy cię nie wykryją. Koszt: 2 punkty.

5. PD za trafienie w głowę - (pasywne) Zabicie wroga trafieniem w głowę daje premiowe punkty doświadczenia. Koszt: 2 punkty.

6. Odzyskiwanie strzał - (pasywne) Odzyskiwanie strzał, które utkwiły w twojej tarczy i dodawanie ich do ekwipunku. Koszt: 1 punkt.

7. Miłośnik łuków - możesz wyposażyć się w drugi łuk. Naciśnij 3, aby przełączać się pomiędzy nimi. Koszt: 1 punkt.

8. Uparty Orzeł - gdy się unosisz, spójrz na wroga i naciśnij F, aby Senu go ogłuszyła. (Pasywne) Senu będzie nękać wrogów również podczas walki. Koszt: 2 punkty.

9. Instynkt Łowcy - gdy unosisz się wraz z Senu, naciśnij LPM, aby zaznaczyć cywila, wroga lub zwierzę, a także zobaczyć ścieżkę, jaką się aktualnie poruszają. Koszt: 2 punkty.

10. Wzmocniony łuk wojownika - przytrzymanie LPM w celu naładowania strzału zmniejszy rozrzut. Koszt: 2 punkty.

11. Wzmnocniony łuk łowcy - przytrzymanie LPM w celu naładowania strzału dodatkowo rozbije tarczę. Koszt: 2 punkty.

12. Wzmocniony łuk drapieżcy - przytrzymaj LPM, aby sterować strzałą drapieżcy w locie. Koszt: 2 punkty.

13. Wzmocniony lekki łuk - wystrzel więcej strzał bez sięgania do kołczanu. Koszt: 2 punkty.

14. Kombinacja zabójstw - po zabiciu wroga ukrytym ostrzem naciśnij E, aby zgładzić kolejnego przeciwnika w zasięgu. Koszt: 3 punkty.

15. Furia łuków - po skrytym zabójstwie z łuku masz jeszcze 3 sekundy w zwolnionym tempie, póki nadal celujesz z łuku. Koszt: 3 punkty.

16. Elitarny Łowca - gdy celujesz z łuku, będąc w powietrzu, czas płynie wolniej. Koszt: 3 punkty.

17. Mistrz Łowców - (pasywne) Zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkie twoje łuki o dodatkowy 1%. Tę zdolność można pozyskiwać wielokrotnie. Koszt: 1 punkt.


Zobacz też:


Przed każdym rozdzieleniem punktów, dwa razy się zastanów. Pamiętaj, że nie każda umiejętność będzie odpowiadająca twojemu stylowi gry, ale z drugiej strony, jeśli chcesz uzyskać końcową zdolność, będziesz musiał i tak zainwestować w zdecydowaną większość poprzednich.

Zobacz także