Assassin's Creed Syndicate - Misje poboczne: Wspomnienia Karola Dickensa
Tropimy kultystów i badamy sprawy paranormalne.
Wspomnienia Dickensa to poboczne misje związane ze znanym pisarzem. Polegają głównie na badaniu i demaskowaniu spraw paranormalnych. Można poczuć się trochę jak w poważnej wersji Scooby Doo. Po wykonaniu pierwszej misji oznaczonej literą „C”, na mapie pojawią się kolejne.
Misja: Skoczny Jack
Idź do budynku, w którym znajduje się Dickens. Rozpocznij misję. Po scence idź we wskazane miejsce i w centrum zielonego okręgu włącz wzrok orła, by znaleźć potencjalną ofiarę. Podejdź do niej i porozmawiaj.
Następnie idź do kolejnego wyznaczonego obszaru, znowu zlokalizuj potencjalną ofiarę. Podbiegnij do niej, po chwili musisz walczyć z mężczyzną w masce demona. Nie pokonasz go do końca, bo ucieknie.
Idź w oznaczone miejsce i zbadaj ślad buta. Teraz musisz iść za śladami. Wespniesz się na kilka budynków, przejdziesz spory kawałek miasta, a w końcu dotrzesz do ostatecznego celu - kryjówki kultystów.
Dzięki wzrokowi orła zlokalizuj tajne wejście. Po prostu podejdź tam, pozbądź się wrogów w okolicy, a później zejdź po drabinie do kanałów. Tam pokonaj kultystów, a pojawi się Skoczny Jack. Jego także zlikwiduj, by zakończyć misję.
Misja: Listy z zaświatów
- Cele dodatkowe: Porwij powóz w mniej niż 2 minuty
Krótkie zadanie. Po rozpoczęciu misji włącz wzrok orła, zbadaj połamany powóz, a później materac po lewej stronie. Gdy Jacob wstanie, zbadaj jeszcze list leżący nieco dalej - też podświetlony na żółto.
Po przeczytaniu listu biegnij na ulicę - musisz wskoczyć do pierwszego lepszego powozu, by dogonić porwaną przez gangsterów kobietę. Później przejmij ich wóz i zacznij odwozić Elizabeth do jej domu.
Po drodze napadną was trzy powozy bandytów. Możesz ich pokonać, albo po prostu uciec - twój wybór. Po wszystkim jedź w wyznaczone miejsce, by zakończyć zadanie.
Misja: Piekielne dzwony
- Cele dodatkowe: Wdrap się na ten sam wóz co złodziej; nie daj się zauważyć podczas śledzenia złodzieja
Po rozpoczęciu misji porozmawiasz z Dickensem, a następnie musisz udać się do oznaczonego budynku niedaleko, by porozmawiać z policjantem. Później musisz przejść do lombardu.
Rozmowę z właścicielem przerwie kradzież - musisz dogonić złodzieja i powalić na ziemię, a następnie przesłuchać. To rozpocznie kolejny etap. Idź w oznaczone miejsce i włącz wzrok orła. Musisz śledzić kolejnego złodzieja.
Najlepiej śledzić cel z poziomu dachów, w ten sposób ominiesz wrogów. Wdrap się na budynek za placem, na którym gromadzi się mały tłum. Zejdź na trawnik. Wdrap się na powóz, do którego wsiądzie cel.
Gdy złodziej wysiądzie z wozu, znowu za nim podążaj. Dotrzesz do organizatora kradzieży, magika. Porozmawiaj z nim, by rozpocząć scenkę i zakończyć misję.
Misja: Powrót do zmysłów
Porozmawiaj z Dickensem. Po chwili rozegrasz wspomnienia zahipnotyzowanego Jacoba. Musisz okraść trzy osoby zaznaczone żółtymi ikonami. Wystarczy podejść skradając się i dokonać kradzieży, gdy policjant znajdujący się w pobliżu jest odwrócony.
Po kradzieży udaj się do hipnotyzera i porozmawiaj z nim. Wizja się zakończy, znajdziesz się z powrotem przy Dickensie. Teraz musisz udać się do hipnotyzera, by go porwać.
Dotrzyj do oznaczonego budynku i włącz wzrok orła, by oznaczyć cel oraz wrogów. Cel może znajdować się na parterze, albo na którymś z pięter. Najlepiej powoli eliminować przeciwników, zatruć paru strzałkami szału. Jeżeli zaczniesz walczyć, zostaniesz zahipnotyzowany.
Do celu najlepiej wejść oknem. Porwij magika i powoli wyjdź na ulicę, by dotrzeć do powozu. Później odstaw hipnotyzera na policję, by zakończyć zadanie.
Misja: Berkeley Square 50
W oznaczonym miejscu rozpocznij zadanie. Wyjdź za Dickensem na ulicę, wsiadaj do powozu i jedź do nawiedzonego domu.
Gdy dotrzesz na miejsce, wysiądź i wejdź do budynku z towarzyszem. Włącz wzrok orła. Zbadaj fortepian na piętrze, a następnie kołyskę na kolejnym piętrze.
Teraz musisz gonić chłopca uciekającego niżej. Sprawdź fortepian, a później goń cel dalej na ulicę. Dogoń dowolnego z trzech chłopaków, a otrzymasz klucz. Wracaj do Dickensa.
W oznaczonym miejscu użyj klucza, by otworzyć tajne przejście. Wejdź po schodach i pociągnij za dwie dźwignie w podłodze. Po chwili zaatakuje cię szaleniec - pokonaj go i wyjdź z budynku, podejdź do Dickensa, by zakończyć misję.
Misja: Groza w Londynie
- Cele dodatkowe: Nie dotykaj ziemi
Skoczny Jack powraca! Po rozpoczęciu misji idź za Dickensem. Dotrzecie do miejsca - trwającej - zbrodni. Podbiegnij do złoczyńcy atakującego kobietę.
Teraz musisz już tylko gonić Skocznego Jacka, to wszystko. Pogoń potrwa dosyć długo. Trzymaj się dachów, używaj linki. Warto zaznaczyć, że pościg jest oskryptowany i nie powalisz mordercy przed konkretnym punktem pogoni.
Co jakiś czas Jack będzie do ciebie strzelał, pamiętaj więc o wykonywaniu uników. W końcu dotrzecie na dach dworca i tu zacznie się walka, gdy powalisz przeciwnika. W pewnym momencie pojawią się dwa „klony” zabójcy, rzuć więc bombę galwiczną, by ułatwić sobie życie.
Kiedy pokonasz Jacka - a walka z nim jest równie prosta, co z pierwszym lepszym gangsterem - misja się zakończy. Obejrzysz scenkę. To już koniec wątku Karola Dickensa.
Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Misje poboczne: Wspomnienia Karola Marksa
Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja