Assassin's Creed Syndicate - Misje poboczne: Wspomnienia Karola Marksa
Walka z wyzyskiem klasy robotniczej.
Wspomnienia Marksa to kolejny zestaw pobocznych zadań. Są oznaczone ikonami z literą „M”. Tym razem związane są głównie ze słynnym niemieckim filozofem i ekonomistą. Zajmiesz się więc walką o sprawiedliwość klasową i pomocą robotnikom.
Misja: Zabawa w kotka i myszkę
- Cele dodatkowe: Zabij 2 szpiegów beczkami; Sprowokuj szpiega do wyjścia z baru wywołując bójkę na ulicy
Po scence rozpoczynającej pierwszą misję poboczną z Marksem idź za nim. Twoim pierwszym celem jest chronienie go przed policją i szpiegami. Niestety, jeżeli jesteś przeciwko atakowaniu policji, będziesz musiał zrobić wyjątek. Czeka cię sporo walki.
Najlepiej idź kilkanaście metrów za Marksem. Włącz wzrok orła, by dostrzegać szpiegów. Gdy zaczną iść za towarzyszem, w pewnym momencie znajdą się pod beczkami - możesz wykorzystać okazję, by je na nich zrzucić.
W końcu dotrzecie do pierwszego rozmówcy. Później musisz pobiec do oznaczonego budynku. Włącz wzrok orła, by dostrzec szpiega w środku. Idź na drugą stronę ulicy i naślij swoich gangsterów na Nędzników przed barem. Gdy szpieg wybiegnie na ulicę, zlikwiduj go.
Gdy Marks porozmawia z człowiekiem w barze, znowu idź za filozofem. W uliczce idź za policjantami i celem. Najlepiej szybko zabić całą obstawę, a później porwać zdrajcę. Gdy to zrobisz, zaprowadź go we wskazane miejsce, by zakończyć misję.
Misja: Nie ma dymu bez ognia
- Cele dodatkowe: Zabij strażnika z powietrza
Porozmawiaj z Marksem, by rozpocząć misję. Musisz udać się do pobliskiej fabryki. Od razu wejdź na dach, pozbądź się strażnika i przejdź do budynku przez otwarte okno. Nożami zlikwiduj dwóch strażników na piętrze.
Zeskocz na piętro, podpal oznaczony przedmiot. Zeskocz na strażnika poniżej i zlikwiduj go, później podpal pozostałe cele. Wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z zarządcą.
Teraz musisz porwać jeden z wozów strażackich. Poruszają się po mieście, ale są oznaczone ikonami. Po prostu udaj się w kierunku jednego z nich i zarekwiruj pojazd. Wracaj pod fabrykę.
Po powrocie poczekaj, aż zarządca pobiegnie z powrotem do budynku i biegnij za nim. Kiedy odnajdzie dokumenty - zabij go, by je zdobyć i uciekaj z terenu fabryki, żeby zakończyć zadanie.
Misja: Anarchistyczna interwencja
- Cele dodatkowe: Przewróć ścigający cię powóz
Po rozmowie z Marksem udaj się w wyznaczone miejsce i włącz tam wzrok orła, by zlokalizować anarchistę. Po chwili porwie on powóz z nitrogliceryną - musisz go dogonić.
Kiedy dościgniesz cel, przejmij wóz i jedźcie do wyznaczonego punktu. Po drodze uważaj, by nie obijać się - na razie - o inne pojazdy.
W pewnym momencie zaatakują cię wrogowie. Jeden powóz możesz staranować, by zaliczyć cel poboczny. Przed resztą po prostu uciekaj. Później jedź do wyznaczonego punktu.
Na terenie fabryki jedź od punktu do punktu (zielone ikonki na ekranie), a dotrzesz w końcu do ostatecznego celu. Tutaj musisz jeszcze pokonać grupę przeciwników w otwartej walce i porozmawiać z anarchistą, by zakończyć misję.
Misja: Wybuchowy koniec
- Cele dodatkowe: Zabij 5 templariuszy przy użyciu nitrogliceryny
Porozmawiaj z robotnikiem, by rozpocząć zadanie i od razu idź wąską uliczką do końca. Przejdź przez ulicę. Musisz schować się w powozie templariuszy, który stoi przy chodniku.
Poczekaj aż powóz dojedzie do celu, a templariusze się rozejdą. Wtedy wyjdź i zacznij ich eliminować, najlepiej po cichu. Twój cel to zniszczenie pięciu skrzynek nitrogliceryny - to wszystko.
Najlepiej pokonaj jednego wroga w budynku, później połóż skrzynkę materiałów wybuchowych przy wejściu i strzel, by zwabić innych. Wtedy strzel w skrzynkę, by wszystkich wysadzić.
Po zniszczeniu wszystkich oznaczonych skrzyń wyjdź poza teren magazynu i udaj się do Karola Marksa. Porozmawiaj z nim, by zakończyć zadanie.
Misja: Vox Populi
- Cele dodatkowe: Schowaj ciało w kryjówce; Nie zabijaj policjantów
Ostatnia misja dla Marksa, równie prosta, co pozostałe. Zacznij, jak zawsze, od rozmowy z filozofem. Później idź za nim, a gdy da ci znak i pójdzie przemawiać, wejdź na dach budynku.
Włącz wzrok orła. Na żółto zaznaczą się agenci, których według opisu masz porwać. W praktyce, porwiesz jednak tylko jednego - innych zabij rzucając nożami z dachu, gdy policjanci nie patrzą. Jeżeli się nie da, zejdź na ziemię.
Zostaw sobie jednego z agentów na koniec i porwij go, gdy w pobliżu nie będzie policjanta. Powoli wyprowadź go alejką prowadzącą nad rzekę - tutaj znajdziesz wystarczające odstępy między stróżami prawa, by się przecisnąć.
Nad rzeką zabij porwanego i wrzuć ciało do wody, by automatycznie zaliczyć cel poboczny. Wracaj do Marksa. Teraz pozostaje tylko pokonać wszystkich wrogów, który będą starali się go skrzywdzić. Używaj bomb, by pomóc sobie w walce.
To wszystko, ukończyłeś ten wątek poboczny.
Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Misje poboczne: Wspomnienia Karola Darwina
Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja