Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 3: Jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie, Czy pan Abberline?, Kwatera Gangu, Królowa urwisów
Spotkanie z Greenem, porwanie, na ratunek dzieciom.
Po kolejnej scence, której część rozegra się w czasach współczesnych, trafisz do właściwej lokacji - Londynu. To początek właściwej przygody
Gdy tylko przejmiesz kontrolę nad Jacobem, musisz pędzić za złodziejaszkiem. W praktyce to taki rozbudowany samouczek poruszania się po mieście. W pewnym momencie dogonisz chłopaka, ale musisz rozprawić się z dwoma gangsterami. Pokonaj ich.
Misja: Jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie
Chwilę po walce pojawi się Evie. Musisz się z nią ścigać do punktu obserwacyjnego. Dotrzyj na oznaczone miejsce, wcale nie musisz być pierwszy. Zacznie się krótki przerywnik.
Po rozmowie wdrap się na wysoki komin i użyj przycisku synchronizacji, a zacznie się kolejna scenka. Gdy odzyskasz kontrolę nad bohaterem, zeskocz na dół, do naczepy z sianem, w prawdziwie asasyńskim stylu.
Następnie idź za Henrym. Po chwili spaceru zacznie się kolejna krótka scenka, w której spotkasz samego Charlesa Dickensa. Następnie otrzymasz misję odciągnięcia uwagi gangsterów od Greena.
Prowadź powóz
Znajdziesz się za sterami - a raczej lejcami - powozu. Jedź przed siebie. Gonią cię inne powozy, musisz je tylko staranować stosując się do instrukcji na ekranie. To swego rodzaju trening jazdy i starć dorożek.
Po pokonaniu wrogów musisz jeszcze się oddalić. Gdy odjedziesz odpowiednio daleko, cel się zmieni. Wracaj do Greena, jego lokalizacja zostanie oznaczona na ekranie. Zatrzymaj się przed sklepem, wejdź do środka, by zakończyć pierwszą misję sekwencji trzeciej.
Później możesz zmienić bohatera, jeżeli zechcesz. Musisz teraz wykonać kolejne misje poboczne, ale powiązane z głównym wątkiem, w dowolnej kolejności. Są oznaczone na mapie złotymi ikonami. Na początku zbliż się do ikony z literą „A” i aktywuj zadanie.
Misja: Czy pan Abberline?
- Cel dodatkowy: Sprowadź cel żywy
To zadanie przedstawia rodzaj misji pobocznych „Łowy na zbirów”. Po rozmowie z Abberlinem wdrap się na dach i pobiegnij do wyznaczonego punktu, by stamtąd dostrzec cel - gangstera, którego musisz porwać i dostarczyć policjantowi.
Stojąc nad placem zauważysz sporo wrogów - cel da się jednak pojmać bez większych problemów. Zeskocz do siana i po prostu poczekaj, aż spacerujący obok wróg zacznie iść w drugą stronę, a cel odwróci się plecami. Wtedy podejdź do niego i wciśnij odpowiedni przycisk, by go porwać.
Wywołanie alarmu nie skutkuje tu żadnym negatywnym efektem, ale sprawi, że nie będziesz mógł porwać celu żywego, bo zacznie się atakować. Jeżeli chcesz więc wcześniej wyeliminować innych oponentów, zrób to szybko i po cichu. Cel porwiesz podchodząc do niego od tyłu i wciskając odpowiedni przycisk.
W takim stanie odprowadź go do powozu stojącego obok. Teraz musisz jeszcze odwieźć pojmanego do policjanta. Wsiądź więc na powoz i ruszaj. Dojedź w oznaczone miejsce, by zakończyć krótką misję. Od tej pory możesz wykonywać kolejengo tego typu zadania w mieście.
Misja: Kwatera gangu
- Cel dodatkowy: Uwolnij pojmanych Ceglarzy
Kontynuuj podbijanie Whitechapel, udaj się do miejsca na mapie oznaczonego ikoną wieży z krzyżem. To kolejny rodzaj aktywności pobocznych - przejmowanie kwater wrogiego gangu. Gdy się zbliżysz, wyświetli się ekran z instrukcjami.
Zasady są proste - musisz po prostu wyeliminować wszystkich dziesięciu Nędzników z terenu oznaczonego na czerwono. To wszystko. Podejdź do kwatery z poziomu dachów. Użyj wzroku orła, by podświetlić przeciwników.
Na początku okrąż cały teren dookoła i pozbądź się dwóch snajperów spacerujących poniżej. Łatwo zajść ich od tyłu. Później zeskocz na ulicę i powoli eliminuj pozostałych. Zabijesz też strażników pilnujących więzionych tu Ceglarzy. Po zlikwidowaniu ostatniego wroga, misja się zakończy. Musisz jeszcze tylko pokonać grupkę przeciwników po scence.
Misja: Królowa urwisów
- Cel dodatkowy: Nie wzniecaj alarmu
Preferowana postać w tej misji to Evie. Skieruj się w stronę kolejnej misji oznaczonej literą „O”. Wejdź na dach oznaczonego budynku, najlepiej zacząć od góry. Wejdź przez okno, by móc rozpocząć misję. Włącz wzrok orła. Na każdym piętrze jest dwóch wrogów, na ostatnim jest też jeden przywódca (podświetlony na żółto).
Twoim celem jest uratowanie dzieci z fabryki. Misja jest prosta, a strażników niewielu. Zacznij od zabójstwa z góry na przywódcy, później wyeliminuj dwóch pozostałych zbirów - nie zapominaj o nożach do rzucania. Później podejdź do grupy dzieci i uwolnij je.
Zejdź na piętro niżej, tutaj czeka już tylko dwóch zwykłych wrogów. Poczekaj, aż jeden się odwróci i zlikwiduj drugiego, a potem pozostałego. Uwolnij grupę dzieci, a później zejdź na parter i pozbądź się strażnika przy dzwonie, a później ostatniego przy wejściu. Zajmij się trzecią grupą dzieci, by zakończyć misję.
Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 3: Łowy na Templariuszy, Wojna gangów, Wolność prasy
Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja