Skip to main content

Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 6: Kwestia tożsamości, Herbatka, Cierń w boku, Akt dobrej woli, Zły Szeląg

Egzekucja Lucy Thorne, walka z bankiem, pomoc Edwardowi.

Rozpoczynamy szóstą sekwencję, krótszą od poprzedniej. Jak zawsze, zanim zaczniesz zadania główne, możesz zająć się eksploracją i pobocznymi celami.

Misja: Kwestia tożsamości

  • Cele dodatkowe: Nie zabijaj policjantów

Wyjątkowo krótka misja, a także prosta, choć sporo zależy po prostu od szczęścia. Udaj się do punktu rozpoczęcia, a później - po scence - na dziedziniec zaraz przed tobą.

Masz porwać niejakiego Dredge'a. Włącz wzrok orła, by go podświetlić. Najlepiej wyprowadzić go wyjściem po prawej stronie dziedzińca.

Cel porwania oznaczony jest, jak zawsze, na żółto

Zajdź cel od tyłu i porwij delikwenta, ale wtedy, kiedy policjanci są w miarę daleko. Później powoli wyprowadzaj go na ulicę, co jakiś czas przytrzymując, by nie uciekł. Później wyprowadź cel poza czerwony obszar - to wszystko. Misja się zakończy.

Misja: Herbatka

Kolejna misja Jacoba, tym razem nieco dłuższa, ale także prosta - w teorii. Gra jest tutaj trochę niesprawiedliwa w drugiej fazie zadania. Po rozpoczęciu misji udaj się w oznaczone miejsce i wdrap na budynek. Włącz wzrok orła.

Zlokalizujesz trzy wozy. Interesuje cię ten stojący najdalej, przy budynku w rogu czerwonego obszaru. Przejdź tam, pokonaj wrogów i zbadaj wóz. Później wejdź na dach w oznaczone miejsce, by się ukryć.

Wóz zatrzyma się na postój - masz wtedy szansę, by nieco go wyprzedzić

Druga faza zadania to śledzenie oznaczonego wozu z poziomu dachów. Jest to teoretycznie proste, ale powóz zaczyna w pewnym momencie jechać trochę za szybko - manewrowanie na lince nie jest na tyle płynne i wygodne, żeby zawsze dotrzymać mu tempa.

W każdym razie, trudno tu o jakieś wskazówki. Po prostu celuj w najwyżej wysunięte elementy na dachach. Co jakiś czas staraj się zerknąć na wóz. W końcu dotrzesz do celu i zacznie się scenka kończąca misję.

Misja: Cierń w boku

  • Cele dodatkowe: Zabij nie więcej niż 5 królewskich gwardzistów
Zacznij od okrążenia dziedzińca zgodnie z ruchem wskazówek zegara

Tym razem misja Evie, rozpoczniesz ją w pociągu. Po scence zostaniesz przetransportowany do twierdzy Tower. Musisz zlikwidować znaną ci już Lucy Thorne. Dostań się do punktu widokowego.

Opiszemy opcję przedostania się do Thorne dzięki sprzymierzonemu gwardziście. Idź po dachach w lewo i okrąż cały dziedziniec, kierując się w stronę fioletowej ikony z czaszką. Nie zwrócisz niczyjej uwagi. Opadnij obok gwardzisty i porozmawiaj z nim.

Wskazane zostaną trzy cele - to templariusze, których musisz zlikwidować zanim gwardzista ci pomoże. Trzymaj się więc poziomu dachów (uważaj tylko, bo na niektórych są strażnicy). Używaj wzroku orła by dostrzegać przeciwników przez ściany.

Noże do rzucania to świetna broń w rękach Evie

Najpierw skieruj się do celu na północ od gwardzisty. Wyeliminujesz go rzucając nożem z muru. W podobny sposób zlikwidujesz także kolejnych dwóch templariuszy - wystarczy celny rzut w głowę. Po prostu poczekaj, aż podejdą blisko. Sam nie zbliżaj się zbytnio.

Upozorowanie schwytania i egzekucja

Po zabiciu templariuszy idź do sprzymierzonego gwardzisty. Zaczep się linką na murze nad nim, by nie iść po ziemi. Porozmawiaj z sojusznikiem, a następnie wciśnij przycisk porwania, by upozorować schwytanie.

Teraz sterujesz obydwoma postaciami, jak w normalnym porwaniu, tyle że to Evie jest „schwytana”. Wejdź po drewnianych schodkach, poczekaj aż otworzą ci drzwi. Odczekaj, aż wróg odejdzie do tyłu i powoli idź dalej.

Idź powoli, by nie powiększać okręgu wykrycia

W środku wejdź od razu po schodach na piętro. Ze schodów przejdź prosto, a później do sali z Lucy Thorne. Nie przyspieszaj, by nie powiększać obszaru wykrycia. Wrogowie stoją tu w miejscu, nie patrolują, więc całe zadanie jest proste.

Gdy dotrzesz do wskazanego punktu zacznie się scenka. Później musisz wcisnąć przycisk ataku, by zabić Thorne. To wszystko. Po scence uciekaj z Tower na łódź, którą przybyłeś.

Misja: Akt dobrej woli

  • Cele dodatkowe: Nie pozwól, by cel uciekł z fabryki

Kolejna misja dla Evie w tej sekwencji. Po scence rozpoczynającej zadanie od razu siedzisz za sterami powozu i musisz jechać za wozem Edwarda, by bronić go przed napastnikami.

Forma walki jest dowolna. Możesz ich taranować, strzelać z pistoletu, lub przeskakiwać na ich wozu i eliminować w ten sposób. Wrogich wozów nie będzie wiele, w sumie 4-5. Po starciu przejdź na wóz Edwarda i przejmij prowadzenie.

Jazda to zawsze prosta czynnośc

Dojedź do celu i wysiądź we wskazanym miejscu. Przedostań się na dach fabryki, jest tam tylko jeden snajper. Wyeliminuj go po cichu i wejdź przejściem na ostatnie piętro. Używając noży do rzucania pozbądź się tu dwóch wrogów, a nie zwrócisz niczyjej uwagi.

Włącz wzrok orła. Możesz zignorować snajpera pod schodami, gdyż cię nie zauważy. Odczekaj aż cel, podświetlony na żółto, przejdzie do pomieszczenia po prawej stronie budynku. Kiedy tam będzie, zabij go i ukradnij klucz, a następnie uciekaj.

Najlepiej wejść z poziomu dachu, wtedy cel będzie bliżej

Po ucieczce dotrzyj w oznaczone miejsce, by dostarczyć dokument Edwardowi.

Misja: Zły Szeląg

Ostatnia misja sekwencji to jak zwykle egzekucja. Po scence rozpoczynającej zadanie poznasz opcje dotarcia do celu. My opiszemy tu porwanie szefa banku, najlepszą opcję, pozwalającą najszybciej zlikwidować Twopenny'ego.

Wejdź na dach banku i omiń salę główną, przejdź dalej i wejdź do środka oknem przy osobnym pokoju. Co jakiś czas zachodzi tam szef banku i staje tyłem do okna. Wtedy zeskocz i go porwij.

Porwany dyrektor banku to bilet do skarbca

Teraz po prostu idź bardzo powoli w kierunku skarbca. Uważaj, by nie przechodzić za blisko strażników. Idź aż do końca korytarzem, a szef banku po prostu wyparuje. Teraz musisz zlikwidować główny cel, Tamplariusza Twopenny'ego.

Od razu użyj linki, by wspiąć się na kolumnę. Zeskocz na jedną z flag i po prostu poczekaj, aż ofiara będzie wystarczająco blisko. Nie opłaca się jednak zeskakiwać - po prostu użyj noża do rzucania, a w ten sposób będziesz miał bliżej do wyjścia.

Gdy dotrzesz do skarbca, przeciwnicy rozejdą się na wszystkie strony - wskakuj na kolumnę

Po zabójstwie i scence uciekaj, przeskocz w stronę drzwi i unikaj walki. Po prostu wybiegnij do głównej hali, użyj linki, by dostać się na dach i wyjdź poza teren misji.

Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 7: Zabawa w politykę, Ochroniarz, Wożąc panią Disraeli

Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja

Zobacz także