Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 7: Zmiana planów, Ratunek dla banku, Wniosek o dymisję
Evie i dalszy ciąg poszukiwań całunu, zabójstwo w parlamencie.
Kontynuujemy sekwencję siódmą. Tym razem pora na misje dla Evie, a więc nieco bardziej skradankowe podejście. Po zmianie postaci nie zapomnij o nabyciu nowych zdolności. Przejrzyj też ekwipunek, by wyposażyć możliwie najlepszą broń.
Misja: Zmiana planów
- Cele dodatkowe: Wykorzystaj dwukrotnie dywersję Henry'ego; Zabij dwóch wrogów beczkami
Po scence jesteś na budynku. Musisz przeszukać oznaczone zielonymi ikonami skrzynie na terenie poniżej. Standardowo, włącz wzrok orła, by oznaczyć wrogów. Zeskocz do stogu siana.
Gra w ogóle nie tłumaczy jak tego dokonać, ale możesz wykorzystać Henry'ego, by odwrócić uwagę wrogów. Najpierw z nim porozmawiaj, a potem wciśnij RB/R1. Gdy wrogowie są zajęci Greenem, przeszukaj pierwszą skrzynię. Ewentualnie, możesz po prostu wszystkich zlikwidować.
Zlikwiduj snajperów z dachów, przejdź do kolejnej skrzyni. Użyj wzroku orła, by zlokalizować konkretnie jej położenie. Pokonaj wrogów albo użyj pomocy Henry'ego. Ostatnia skrzynia jest w budynku, przejdź tam.
Okaże się, że musisz przesłuchać wroga. Najlepiej wyjdź drzwiami i udaj się w prawo. Będzie tam samotny Templariusz stojący w bramie. Porwij go, gdy obok nie będzie jego kolegów i wyprowadź poza wrogi teren.
Poszukiwanie Henry'ego
Po przesłuchaniu wroga idź w oznaczone miejsce. Teraz użyj wzroku orła, by zbadać lokację. Podejdź do ciał przeciwników, a później do dzieci stojących przy ulicy i porozmawiaj z nimi. Green został porwany.
Podążaj za śladami powozu na ulicy. Potrwa to trochę, a w końcu dotrzesz do celu. Tutaj musisz porozmawiać ze świadkami, ale naprawdę możesz od razu przejść za kościół, by porozmawiać z pastorem. Obok stoją wrogowie, a przy nich jest wejście do kanałów.
Pokonaj przeciwników i zejdź na dół. Idąc kanałami do końca znajdziesz Greene'a. Uwolnij go, a następnie uciekajcie. Podążaj za towarzyszem, pokonuj napotkanych wrogów, ewentualnie rzucaj bomby dymne, by ułatwić sobie zadanie. W końcu uciekniecie i misja się zakończy.
Misja: Ratunek dla banku
- Cele dodatkowe: Wpuść ludzi do banku, spal fałszywe pieniądze
Na początku misji podążaj za towarzyszem. Po chwili cel zmieni się - podejdź dalej i na dziedzińcu włącz wzrok orła. Śledź podświetlony cel. Najlepiej przejdź na dach. Cel wsiądzie do powozu, podążaj za nim.
Dotrzesz do kryjówki, z której musisz wykraść matryce drukarskie. Najlepiej wejść do środka oknem na piętrze. Na tym samym piętrze - po wykradzeniu matryc - spalisz fałszywe pieniądze. Wrogów możesz pokonać w otwartej walce.
Po wszystkim udaj się w stronę banku. Jeżeli chcesz wpuścić tu ludzi, musisz pokonać strażników. Jeżeli nie, obejdź budynek od tyłu i wejdź do środka przez okno, w pomieszczeniu otwórz drzwi do pokoju, w którym masz podmienić matryce.
Po wszystkim uciekaj poza wyznaczony teren i spotkaj się z Abberlinem w wyznaczonym miejscu, by zakończyć misję.
Misja: Wniosek o dymisję
- Cele dodatkowe: Nie zabijaj policjantów; Nie pozwól, by cel cię wykrył
Ostatnia misja. Udaj się do punktu startowego, by poznać możliwe sposoby na dotarcie do celu. Przedostań się na dach parlamentu i udaj się w kierunku fioletowej ikony z czaszką.
Włącz wzrok orła, by oznaczyć policjantów. Gdy się odwrócą, zeskocz na ziemię i skradając się wykradnij ministrowi hasło, po czym szybko wracaj na dach z użyciem linki.
Teraz przejdź na środkowy dziedziniec parlamentu - uważaj na snajpera na dachu. Poczekaj, aż patrolujący wróg się odwróci i wejdź do budynku. Schowaj się przy ścianie za wyłomem, by strażnicy cię nie zauważyli.
Jeden strażnik patroluje środkowy korytarz. Przejdź za nim, zlikwiduj go. Później pokonaj tego na samym końcu. Zakręć w prawo i idź do końca, a trafisz na drzwi prowadzące do celu.
Masz hasło, więc wystarczy zapukać. Uważaj jednak na innych wrogów w korytarzu po prawej. Po scence zabij cel. Później pozostaje tylko uciec z budynku i terenu parlamentu, by zakończyć misję.
Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 8: Niedobrana para, Potrójna kradzież, Gry i zabawy, Ostatni akt
Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja