Skip to main content

Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 9: Podwójny kłopot, Strój wieczorowy, Polityka rodzinna, Pamiętna noc

Przygotowania do wielkiego balu, zabójstwo Starricka.

Sekwencja dziewiąta - ostatnia - rozpocznie się automatycznie, podobnie jak pierwsze zadanie. Po scence wprowadzającej od razu bierzesz udział w misji, a na mapie masz oznaczony cel.

Misja: Podwójny kłopot

  • Cele dodatkowe: Nie zabijaj policjantów; Nie uszkodź powozu

Udaj się do oznaczonego punktu w Whitechapel. Na miejscu poczekaj chwile, aż Jacob się zastanowi. Później podejdź 30 metrów dalej, do budynku. Bohater porozmawia z dziewczynką i dowie się, gdzie iść.

Musisz dotrzeć do celu, weź jakikolwiek powóz albo biegnij po dachach - twój wybór. Na miejscu musisz ukraść zaproszenie. Jest na terenie pilnowanym przez policjantów. Najlepiej z dachu zeskocz do stogu siana. Wyjdź z niego, gdy strażnicy nie patrzą. Ogłusz policjanta przy stole z zaproszeniem i ukradnij dokument.

Uciekaj na dach. Teraz musisz udać się do kolejnej lokacji, niedaleko - na dworzec. Pora ukraść drugie zaproszenie. Do czerwonego terenu podejdź od prawej strony. Wystarczy, że poczekasz, aż cel usiądzie na ławce. Gdy strażnicy będą odwróceni - podejdź do ławki z drugiej strony i ukradnij zaproszenie.

By ukraść drugie zaproszenie, wystarczy usiąść na ławce

Wyjdź z dworca i idź do powozu Gladstone'ów. Wsiadaj i jedź do celu, by zakończyć misję. Jedź powoli i uważaj, jeżeli chcesz wykonać cel dodatkowy.

Misja: Strój wieczorowy

  • Cele dodatkowe: Nie zabijaj nikogo; Ukryj ciało w powozie

Misję rozpoczniesz w miejscu, w którym kończy się poprzednie zadanie. Porozmawiaj z Abberlinem, a zacznie się scenka. Później udaj się na oznaczony szczyt pobliskiego kościoła, by przyjrzeć się okolicy.

Po zejściu z kościoła przejdź w lewo, to najlepsze wejście

Zlokalizujesz kilku strażników królewskich. Musisz jednego z nich ogłuszyć. Jeżeli nie chcesz nikogo zabijać, wystarczy zeskoczyć z wieży i podejść do wrogiego terenu od lewej strony. Później systematycznie ogłuszaj policjantów, gdy inni nie patrzą.

W końcu dotrzesz do jednego z samotnych gwardzistów. Spacerują cały czas, zatrzymując się na moment co parę chwil, więc trudno powiedzieć, gdzie się znajdują.

Jeżeli wywołasz alarm, gwardziści też zaczną cię ścigać - gdy później spokojnie wracają na posterunek, możesz jednego z nich ogłuszyć

Możesz też spróbować oszukać system - daj się zauważyć i szybko uciekaj. Będą cię gonić także gwardziści. Po zgubieniu pościgu szybko zawróć, a zapewne zdążysz ogłuszyć gwardzistę poza wrogim terenem.

Gdy wykonasz cel, okradnij ogłuszonego, by zabrać mu mundur. Później tylko schowaj nieszczęśnika do jakiegokolwiek powozu i wracaj, by porozmawiać z oficerem. To zakończy misję.

Misja: Polityka rodzinna

  • Cele dodatkowe: Wykradnij powóz nie wchodząc na dziedziniec; Nie przekrocz 50 proc. uszkodzenia wozu
Podejdź do budynku od tej strony

Pora zabawić się w taksówkarza, ale najpierw należy zdobyć pojazd. Po scence rozpoczynającej misję udaj się do oznaczonego terenu. Najlepiej podejdź do budynku od połudnowego roku (spójrz na mapę).

Nie musisz przejmować się ofiarami, więc pozbądź się gwardzistów nożami, po cichu. Stojąc na dachu upewnij się, że nie patrzą na ciebie strażnicy. Wyciągnij pistolet i strzel w pobliże jednego z powozów, by spłoszyć konia - powinien wyjechać poza dziedziniec. Wtedy przejmij go.

Przed porwaniem wozu warto po cichu zlikwidować jak najwięcej strażników

Uciekaj szybko, by cię nie dogoniono. Teraz pozostaje pojechać po księcia. Razem z nim musisz odebrać trzech polityków, jednego po drugim, by odwieźć ich w konkretne miejsce. Za każdym razem czas jest ograniczony, więc się śpiesz.

Po odwiezieniu ostatniego polityka musisz jeszcze zwrócić powóz. Jedź do oznaczonego punktu, wjedź na dziedziniec i wyjdź z wozu. Następnie uciekaj poza wyznaczony teren, by zakończyć misję.

Misja: Pamiętna noc

  • Cele dodatkowe: Uwolnij wszystkich gwardzistów; Użyj klucza, by wejść do Białego Gabinetu

Ostatnia misja fabularna w Assassin's Creed Syndicate. Wielki finał, najbardziej rozbudowane ze wszystkich zadań - choć niekoniecznie trudne. Udaj się na miejsce rozpoczęcia. Najpierw wcielasz się w Evie.

Kradzież planów

Po scence idź za Jacobem. Po wejściu na dziedziniec rozdzielicie się. Teraz twoim celem jest kradzież planów, ale wcześniej musisz dostać się na strzeżone piętro.

Włącz wzrok orła. Dostrzeżesz dwóch gwardzistów z kluczami, oznaczeni są na czerwono. Musisz jednego z nich porwać. Najpierw jednak ogłusz dwóch strażników przy drzwiach - gdy patrolujący będą iść w drugą stronę.

Gdy porywasz strażnika, inni zwracają na ciebie uwagę i zaczynają się zbliżać - dlatego pamiętaj, by w miarę szybko odejść dalej

Porwij jednego z gwardzistów i wracaj do budynku. Nie zwlekaj, bo podejdą inni strażnicy. Powoli wejdź z porwanym na piętro. Na górze idź prosto korytarzem, omiń pierwsze drzwi do komnaty. Przejdź przez pokój w lewo, do kolejnego - tu znajdują się drugie drzwi do komnaty, niestrzeżone.

Ogłusz gwardzistę, okradnij go z klucza, schowaj ciało. Wejdź do komnaty i ukradnij dokumenty. Teraz wracaj. Poczekaj, aż jeden z gwardzistów podejdzie blisko i porwij go, gdy się obróci. Wracaj z nim na parter. Po zejściu ze schodów zacznie się dłuższa scenka.

Eliminacja szpiegów i walka z bossem

Teraz sterujesz Jacobem. Wejdź na dach i udaj się na miejsce spotkania z Abberlinem, by odebrać wyposażenie. Następnie na ekranie zostaną oznaczeni przeciwnicy, których musisz pokonać.

Pierwszych łatwo zabić rzucając nożami. Pozostali nie zwrócą na ciebie uwagi, wszyscy patrzą na dziedziniec. Po zlikwidowaniu pierwszej grupy, podświetlona zostanie kolejna. W walce skorzystaj z bomb. Włącz też wzrok orła, by zlokalizować i uwolnić strażników. Przejdź do ostatniej grupy wrogów, pokonaj wszystkich i wejdź na dach, do odpowiedniego punktu.

Włącz wzrok orła, by dostrzec gwardzistów

Po scence biegnij do krypty oznaczonej na ekranie. Po zejściu na dół dotrzesz do komnaty. Biegnij do Starricka i spróbuj go zaatakować. Przejmiesz kontrolę nad Evie - zrób to samo, biegnij do brata. Zacznie się walka z bossem.

Potyczka jest podzielona na kilka etapów, ale w każdym należy robić to samo. Trzeba unikać nacierającej na bohatera fali energii - wskakując na belki na kolumnach lub zeskakując na ziemię - i atakować Starricka. Po powtórzeniu tego parę razy, zadasz bossowi dużo obrażeń w zwykłej walce.

Fale energii łatwo ominąć. Nawet jeżeli zostaniesz trafiony, zabierają niewiele punktów życia

W oznaczonym momencie po powaleniu Starricka wciśnij przycisk zabójstwa, by wykończyć wroga. Obejrzyj kolejne scenki - to już koniec głównego wątku w Assassin's Creed Syndicate.

Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Misje poboczne: Wspomnienia Karola Dickensa

Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja

Zobacz także