Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Hamtunscire (Anglia)
Igły, jak przejść anomalię Animusa w regionie Hamtunscire.
Hamtunscire to region w Assassin's Creed Valhalla, w którym czeka na ciebie dziewiąta w kolejności anomalia Animusa. Odbywa się ona w lokacji oznaczonej jako Igła. Z niniejszej strony dowiesz się gdzie dokładnie się znajduje, a także jak sprawnie poradzić sobie z tutejszą aktywnością z tej grupy.
Igła (1), czyli miejsce startowe anomalii Animusa w Hamtunscire, znajduje się w południowo-zachodnim rogu regionu, na krańcu niewielkiej wyspy. Na miejscu trafisz na runę do aktywacji (2) - wejdź z nią w interakcję, by rozpocząć tę aktywność.
Pierwsze chwile tutejszej anomalii są dość standardowe - czeka cię niemal wyłącznie przeskakiwanie z platformy na platformę. Nie przejmuj się też pojawiającą się co chwila strefą zagrożenia (3) - nie wpływa ona w żaden sposób na postać.
Po krótkiej wędrówce trafisz na rampy (4) prowadzące w dół. Wskocz na tę ulokowaną obok ciebie, zjedź do samego dołu i wykonaj skok, by doskoczyć do kolejnej rampy (5). Nie przejmuj się, jeśli ci się nie uda i powtórz proces po odrodzeniu się.
Kontynuuj, aż dotrzesz do projektora (6). Możesz go jednak zignorować, gdyż jest ustawiony w odpowiedni sposób. Przejdź przez oświetlaną przez niego kładkę i przeskocz na kolejną platformę. Odwróć się teraz o 180 stopni, poczekaj aż wspomniana kładka na moment przestanie być aktywna i zeskocz na dół (7), na rampę.
Gdy znajdziesz się na niższym poziomie, odwróć się w prawo i wskocz na słup (8). Poczekaj aż kładka (9) na lewo od twojej postaci ustawi się w odpowiedni sposób i na nią przeskocz. Zaczekaj ponownie aż kładka ustawi się równo z pobliską rampą i wybiegnij po niej na górę, by trafić na skały.
Przeskakuj po kolejnych fragmentach skał i pionowych kolumnach, by dotrzeć do ruin budowli. Wdrap się po niej na górę, a następnie przeskocz na kolejne niebieskie elementy (10). Wyjdź na górę, by trafić do rozdzielacza obrotowego (11).
Wejdź z nim w interakcję i ustaw go tak, by oświetlić dwa elementy w kształcie litery L (12). Odejdź od projektora, wdrap się na część po lewej stronie, a następnie przedostań się do projektora (13).
Podejdź do niego i ustaw w taki sposób, by oświetlał element widoczny na poniższym obrazku. Zeskocz na dół i podejdź jeszcze raz do obrotowego projektora.
Obróć go w taki sposób, by oświetlił długi, prosty element (14). Odejdź od projektora, wdrap się na wspominany element, a z niego na kolejne konstrukcje. Wejdź w interakcję z kolejnym projektorem i wykorzystaj go, by oświetlić następny długi element (15). Pamiętaj, by zablokować go w odpowiednim miejscu - byś mógł na niego wskoczyć.
Wejdź teraz na wspomniany blok, a z niego przeskakuj na kolejne. Ostatnia część tej anomalii polega po prostu na przechodzeniu po kolejnych elementach i wspinaniu się na górę - nie ma tutaj już żadnego projektora ani innego urządzenia do obsługiwania. Kontynuuj wspinaczkę aż dotrzesz do runy, która pozwoli ci zakończyć tę aktywność.
Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa
Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja