Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Hordafylke (Norwegia)
Hlutrholt, anomalia Animusa w norweskim regionie Hordafylke.
Hlutrholt to nazwa lokacji, w której odbywa się anomalia Animusa w regionie Hordafylke, w Assassin's Creed Valhalla. Jest to dziesiąta w kolejności (jeśli podążasz za linią fabularną) i zarazem ostatnia aktywność z tej grupy. Na niniejszej stronie dowiesz się gdzie dokładnie się znajduje i jak ją ukończyć.
Hlutrholt (1) znajdziesz w południowo-zachodniej części regionu Hordafylke, na niewielkiej wyspie. Tam też natrafisz na runę do aktywacji (2) - wejdź z nią w interakcję, by rozpocząć tę aktywność.
Jest to stosunkowo prosta anomalia. Największy problem stanowią wszędobylskie strefy zagrożenia. Na pierwsze trafisz zaraz na początku, gdy dotrzesz do rozwidlenia ścieżek. Poczekaj aż strefa zagrożenia (3) się oddali, wbiegnij na lewą (4) bądź prawą (5) kładkę, dojdź do jej końca i zawiśnij na ścianie.
Poczekaj, aż strefa zagrożenia cię minie i poleci w kierunku, z którego przyszedłeś, a następnie wdrap się z powrotem na kładkę i szybko biegnij dalej. Po chwili dotrzesz do projektora (6). Wykorzystaj go do oświetlenia ruchomego bloku (7), a następnie przeskakuj przez kolejne platformy, pnąc się do góry.
Tutaj czeka cię kolejny etap ze strefami zagrożenia (8) i ruchomymi kładkami. Poczekaj aż czerwone pole przesunie się na lewo, a następnie wskocz na pierwszą kładkę i podążaj do przodu. Przy kolejnej strefie zrób dokładnie to samo - poczekaj aż przesunie się na jedną stronę i szybko przebiegnij po platformie.
Dotrzesz do kolejnego projektora (9). W pierwszej kolejności wykorzystaj go, by oświetlić ruchomą platformę (10) widoczną w oddali. Zrób to w taki sposób, by móc dostać się do drugiego projektora (11).
Przejdź teraz do wspomnianego drugiego projektora i wykorzystaj go, by oświetlić blok (12). Wróć teraz do poprzedniego projektora i ustaw wiązkę światła tak, by zablokować ruchomy obiekt (13) po lewej stronie. Dzięki temu utworzysz ścieżkę, która pozwoli ci kontynuować drogę w głąb anomalii.
Trafisz na kolejny etap ze strefami zagrożenia, które jednak poruszają się znacznie szybciej. Poczekaj aż dowolna z nich zacznie się od ciebie oddalać i przeskocz po obiektach, by dotrzeć do pionowej kolumny (14). Wdrap się na nią i poczekaj, aż któraś ze stref zagrożenia ponownie się oddali i kontynuuj bieg do przodu.
Po krótkiej chwili trafisz na kolejny projektor (15). Dojdź do niego, wejdź w interakcję i ustaw go tak, by ruchomy obiekt (16) nie blokował ścieżki. Zablokuj go na środku bądź po prawej stronie - ważne, by nie był z lewej strony.
Teraz czeka cię wspinaczka, po której dotrzesz na długą, prostą platformę. Z naprzeciwka napływać będą strefy zagrożenia. By się przed nimi skryć, wdrap się na kolumny (17) widoczne w oddali.
Poczekaj teraz aż przepłynie kolejna strefa zagrożenia i szybko biegnij przed siebie, by dotrzeć do runy, która pozwoli ci zakończyć tę aktywność. Czeka cię teraz długa scena przerywnikowa, będąca połączeniem wszystkich poprzednich, które odblokowałeś w innych anomaliach Animusa.
Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa
Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety
Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja